Followers

dinsdag 1 november 2016

Bend card template by Sandra's Scrapshop


Goedemorgen allemaal,

Vandaag mag ik jullie graag weer een nieuwe kaart laten zien met een schitterend nieuw patroon van Sandra's Scrapshop. Een zogenaamde buigkaartpatroon en is ie niet geweldig? Je kan er zoveel kanten mee uit. Dit is het originele patroon en kun je dus ook mooi neerzetten, maar je kan ook alleen de basis gebruiken als vormkaart. Kom vooral een kijkje nemen in de shop van Sandra's Scrapshop wat de andere dames voor moois hebben gemaakt en je kan daar ook direct het patroon bestellen.


Ik heb er een kerstkaart meegemaakt, want tsja, daar kun je er nooit genoeg van hebben toch? Het papier is van Maja Design - I wish. Wat een mooi papier is dat toch!

De stempels zijn van Magnolia en Tilda zit hier al te wachten bij de kerstboom om haar kerstcadeautjes uit te pakken.


Hieronder kun je goed zien dat er ook een standaard bij zit, zodat je de kaart mooi kan neerzetten.


De dennetakken zijn van Memorybox, evenals de hangsterren. De tekst Merry Christmas is van Craft Emotions. Het kerstboompje heb ik versierd met een rode parelketting.

Hierboven kun je zien dat je ook de kaart kan open maken door middel van de buigdelen weer uit elkaar te halen.


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze kerstkaart en wens iedereen nog een hele fijne dag! Ga vooral naar de pagina van Sandra's Scrapshop door middel van deze link om het patroon te bestellen en we kijken uit naar jullie schitterende creaties met dit nieuwe patroon.



2 opmerkingen:

  1. Popped over to your blog for a closer look- absolutly love it xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het weer een plaatje!!! Chantal.
    En een superleuk patroon :-D
    Fijne dag!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal