Followers

donderdag 1 september 2016

Mannenkaarten....


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie 2 mannenkaarten laten zien die ik gemaakt heb voor mijn vader en broer. Ze waren beiden in augustus jarig en heb daarom van hetzelfde papier 2 verschillende kaarten gemaakt, maar toch een beetje in hetzelfde thema. Tevens zijn dit ook voorbeelden die ik gemaakt heb voor de Cutie Kaarten Vitrine Club. Daar start deze maand onze maandwedstrijd met het thema Mannenkaarten. Dus zo kon ik 3 vliegen in 1 klap vangen hahaha.

Het papier is van Maja Design - Vintage Romance en ook de plaatjes van de mannen en de auto komen hieruit. Ik heb eerst de bovenste kaart gemaakt en van de "restjes" papier heb ik vervolgens de label gemaakt. 

De tandwielen en ijzeren klok van de bovenste kaart heb ik bewerkt met embossingpoeder en rusty van Viva Decor. Onderop heb ik het clean gehouden. Uiteraard omdat het om mannenkaarten ging, heb ik bewust geen bloemen gebruikt.

Ik hoop dat jullie mijn kaartjes mooi vinden en wens jullie nog een fijne dag.


2 opmerkingen:

  1. Aha, nu weet ik gelijk het thema voor september Chantal, laat ik mannenkaarten maken nu juist vreselijk moeilijk vinden.
    Die vanjou zijn weer twee plaatjes van kaarten, weer zo mooi gemaakt.
    Die zijn vast in de smaak gevallen bij je vader en broer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende mannen creatie. Super de sup gemaakt. Zo stoer! Prachtig! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal