Followers

woensdag 13 juli 2016

WLVC #72 Reminder Zon, zee en strand

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag reminden over de We Love Vintage Challenge met het thema: To the beach / Naar het strand. Kom een kijkje nemen op ons blog WLVC om te zien wat voor prachtige creaties de andere dames gemaakt hebben. Ze zijn zoooooooooooo mooi!


Doen jullie gezellig mee aan onze challenge? Je kan een mooie prijs winnen dat gesponsord wordt door Marianne Design en betreft onderstaande prijs:

 

Dan nu natuurlijk over naar mijn kaartje. Ik heb het prachtige papier van Maja Design - Summer Crush gebruikt en het plaatje een van de nieuwste vellen van Syta van Gelderen.

Verder heb ik lint, kant, bloemen en natuurlijk schelpen gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie enthousiast heb gemaakt over deze nieuwe challenge en we hopen dat jullie weer gezellig meedoen.

2 opmerkingen:

  1. Je kaartje is super mooi Chantal ... Leuk plaatje, mooi van kleur en dan de prachtige bloementoef maakt het helemaal af !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Chantal !
    Heel mooi plaatje .
    Leuke mooie details met de schelpjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal