Followers

zondag 19 juni 2016

Ribbon Girl Anything goes with an image- Anything goes!


Goedemorgen allemaal!

Vandaag start onze nieuwe challenge bij The Ribbon Gril! Anything goes with an image! Je kan dus alle kleuren gebruiken en elke afbeelding en het hoeft geen kaart te zijn. Het mag ook een project, kaart, tasje, label etc. zijn, zolang er maar een afbeelding op zit. Kom vooral ook een kijkje nemen op ons blog van The Ribbon Girl wat voor andere mooie voorbeelden het team gemaakt heeft om je te inspireren.


Er zijn 3 prijzen te winnen! 

First prize: £10 voucher for LOTV

Second prize: £10 voucher for The Ribbon Girl

Third prize: prize from Marianne Designs

Dan natuurlijk nu over naar mijn nieuwe creatie. Ik heb dit keer twee vaderprojecten gemaakt. Ik heb wijnboxen gemaakt en het idee heb ik gevonden op de mooie website van Tara Craft Studio . Mijn vader en schoonvader drinken graag een glaasje wijn en hoe mooier is het dan om de wijn als cadeau in een zelfgemaakte box te geven? 


Het papier is van Pion - Mister Tom's Treasures en het leent zich prima voor een vaderdagproject.

 Verder heb ik veel metal embellishments gebruikt, onder andere de voetsteunen van Tim Holtz, een ouderwetse klokje, handvaten etc. etc. Hieronder vind je wat close-ups foto's van alle kanten van de bruine variant. Deze wordt voor mijn vader.





Ook mijn schoonvader krijgt natuurlijk zo'n wijnbox en dat is de petrolkleur gewoden uit de lijn van Pion Design - Mister Tom's Treasures.







Uiteraard heb ik veel spulletjes gebruikt die natuurlijk allemaal te koop zijn bij The Ribbon Girl! Klik op de onderstaande links om direct naar het juiste artikel te gaan.



Ik wens iedereen een mooie vaderdag en een fijn weekend!


4 opmerkingen:

  1. Wat gweldig mooi is dit ben op de site gaan kijken maar zie geen werkbeschrijving kan dat kloppen??

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vaders zullen hier heel blij mee zijn.
    Zo gaaf kadoo !!!!

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie projecten Chantal, erg mooi gedaan voor de vaders, daar zullen ze vast heel blij mee zijn.\gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beautifully made - your father and father in law are very luck to receive such wonderful gifts made with such love. Mary x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal