Followers

woensdag 18 mei 2016

WLVC #69 Christmas with Bling bling


Goedemorgen allemaal!

Het is weer de 18e van de maand en dat betekent onze Kerstchallenge bij We Love Vintage Challenge Blog! Hoe mooi is het om je kerstkaarten op deze manier op pijl te houden! Doen jullie weer mee met onze challenge?

Dit keer luidt de kerstchallenge #69- Christmas with Bling bling!


Nou dat moet toch niet te moeilijk zijn om mee te doen toch? Neem vooral ook een kijkje op het blog van WLVC om te zien wat de andere DT-dames voor mooie kerstcreaties hebben en laat je inspireren. Je kan een mooie prijs winnen dat gesponsord wordt door Marianne Design en betreft onderstaande prijs:

 

Dan nu natuurlijk over naar mijn kaartje. Ik heb het prachtige papier van Maja Design - A gift for you gebruikt. Het vintageplaatje is van Syta van Gelderen. Verder heb ik veel bling bling gebruikt, zoals kerstslinger, zilver met glitter poinsettia, zilveren cadeautje en zilveren bladeren.

Verder heb ik bloemen van o.a. Wild Orchid crafts, lint en besjes gebruikt. 


Ik hoop dat ik jullie enthousiast heb gemaakt over deze kerstchallenge en we hopen dat jullie weer gezellig meedoen.



3 opmerkingen:

  1. Wow Chantal die is echt wel bling bling prachtige van kleur een beauty van kaart .!!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaartje weer Chantal en ja de bling-bling spat er van af !
    Prachtig gemaakt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal