Followers

dinsdag 3 mei 2016

WLVC #68 Muziek


Hoi allemaal,

Vandaag start er weer een reguliere en nieuwe challenge bij We Love Vintage Challenge blog. Dit keer is het thema: Muziek!. Kom een kijkje nemen op ons blog WLVC om te zien wat voor prachtige creaties de andere dames gemaakt hebben. Ze zijn zoooooooooooo mooi!



Doen jullie gezellig mee aan onze challenge? Je kan een mooie prijs winnen dat gesponsord wordt door Jolanda van 't Scraphuis en betreft een prachtige waardeboon van € 7,50 vrij te besteden in haar (web)shop.


Dan nu natuurlijk over naar mijn kaartje. Ik heb het prachtige papier van My Minds Eye gebruikt en het plaatje is van Pion Design.

Verder heb ik een stans van Nestabilities gebruikt rondom het plaatje. De houten muziekletters zijn van Craft Emotions. 1 rietje in 2-en geknipt en natuurlijk kant en rozenkant gebruikt. Verder wat bloemen van o.a. Wild Orchid Crafts. De filmstrip van Tim Holtz vond ik er ook wel leu bij passen. De vlinders heb ik gestempeld op het MME Papier en vervolgens uitgeknipt.

Ik hoop dat ik jullie enthousiast heb gemaakt over deze nieuwe challenge en we hopen dat jullie weer gezellig meedoen.


3 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,
    Wat een Beauty Chantal !!
    Super mooie details mooi leuk plaatje mooie van kleuren en de bloempjes staan er super op .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf gedaan Chantal!!
    Ik vind het prachtig :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergaaf kaartje Chantal, prachtig!!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal