Followers

zondag 14 februari 2016

Happy valentine!


Goedemorgen allemaal op deze mooie Valentijnsdag!!

En tsja... dan ben ik alleen vandaag niet bij mijn hubby.... maar heb een geweldige leuke DT-dag met de meiden van Sandra's Scrapshop. Ik heb er zo'n zin in! Maar ik wens iedereen ook een fijne Valentijn toe met iedereen die je lief hebt!

Dit kaartje vond ik wel toepasselijk om te laten zien. Ik heb deze gemaakt voor een hobbymaatje in een Valentijnsswap. Wederom geen cutie stamp... Maar ben onder andere aan de slag gegaan met het mooie Magnolia papier uit de Vintage kit no.1 van Magnolia. De harten zijn van Tim Holtz en die heb ik gestempeld met de vintage kit en daarna met distress inkt Milled lavender paars gemaakt en met Ute embossingpoeder extra hard gemaakt, in de vriezer gestopt en "gekrakt". Hierdoor onstaan er van die barstjes in het embossinggedeelte.

Verder heb ik een stencil van Dutch Doobadoo gebruikt met wat structuurpasta voor de stippen op het papier. De blaadjes zijn van Memory Box. De overige producten heb ik gebruikt van The Ribbon Girl. Klik op de onderstaande links om direct naar het product te gaan.



Fijne Valentijnsdag allemaal en tot de volgende kaart!


4 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje!!!!!!
    En dank je wel.
    Veel plezier bij Sandra.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superrrrrrmooi. Geweldig papier en zo mooi van kleur. Lief en toch ook echt heel shabby chic....Smullen is dit.
    Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt maar dat gaat vĂ¡st lukken.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Chantal, mooie kleuren, prachtig papier en zo mooi met de harten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal