Followers

woensdag 11 november 2015

Friends.... forever


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag weer eens een vintagekaartje laten zien die ik gemaakt heb voor een hobbymaatje van mij. Zij is gek op poezen en daarom heb ik dit vintageplaatje gebruikt dat ik gevonden heb op internet.

Het papier dat ik gebruikt heb is van Maja Design - Vintage Autumn. Het berken hart heb ik gekocht bij Live and Love Crafts. Het woord Friends is van Craft Emotions en het houten frame is van Rive Creatief. Verder heb ik natuurlijk weer bloemen gebruikt, maar ook veren, lint en een pin. De stans rechtsbovenaan is er één van Noor! Design.
Ik hoop dat jullie mijn vintagekaartje mooi vinden en wens iedereen een mooie dag!


13 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt weer. Daar zal je vriendin trots op zijn. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig, die kleuren alles past bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart met hele mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is in 1 woord schitterend. Super gedaan hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Chantal,
    Een super mooie vintage kaart. Heel mooi dat pastel blauw.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wauw wauw.....ik had hem al gezien op FB en ik zal je niet naast je schoenen doen lopen hahahaha ik kom je alleen maar bedanken dat je meedoet met deze beauty aan onze challenge van WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Chantal, wat mooi!!!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, wat is dit een schitterende vintage kaart en in mijn favorite kleuren.
    heel mooi ook van opbouw en papier keuze.
    gezellig dat je meedoet met deze bjoetie van een kaart bij WLVC.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal ik zag deze beauty al een keer voorbij komen en nog mooier is dat je hem wil laten zien bij onze challenge van WLVC. Een prachtig kaartje met een geweldig lief plaatje. dank je wel voor het meedoen met onze challenge.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Chantal, had hem op FB al voorbij zien komen.....bedankt voor het meedoen bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi?? Gewoon weg schitterend, deze creatie van jou! Ik vind hem helemaal geweldig!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij WLVC en graag tot een volgende keer!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Chantal,
    Wat een mooie,prachtige kaart heb jij gemaakt WoW WoW WoW!!!!!!!!!
    Mvg Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal