Followers

zaterdag 26 september 2015

TFM #101 Glitter and bling bling


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie eens een paars kaartje laten zien. Ik vind het een prachtige kleur, maar eigenlijk merk ik dat ik deze kleur te weinig gebruik hihihi. Reden voor deze kaart te maken is onze nieuwe challenge bij Time for Magnolia Challenge - #101 Glitter en/of Bling bling. Doen jullie gezellig mee aan onze challenge en neem eens een kijkje naar de andere schitterende creaties van de DT-leden. De sponsor is dit Hobbycompleet de Duif en je kunt een waardebon winnen!


Mijn glitter is helaas wat minder goed te zien op de foto, maar ik heb shabby gold enamel hier en daar gesprinkeld (zie ook de houten deurtjes), ik heb een bronzen paraplu onderin en de gouden besjes. Dus genoeg bling bling hahahahah

Het papier is een oudere lijn van Maja Design - Fika en ik heb London Tilda ingekleurd met copic markers uit de Little London collectie van Magnolia. Verder heb ik dus snijmallen van de doohickey kits gebruikt (raam met openslaande deuren, bladswirls en de paddenstoelen met grasrand) en de lantaarn heb ik ingeknipt en gecombineerd met de deurhanger uit een andere doohickey kit. 

Daarna heb ik eikeltjes, raffia, bloemen, denneappeltjes en grastokjes gebruikt om het een herfstig geheel te geven. Tilda loopt per slot van rekening in de regen hahahah. De muurstenen zijn van softboard van Dutch Doobadoo.

Ik wens jullie allemaal een mooie zaterdag en tot morgen, want dan laat ik weer een ander kaartje zien.


6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh,Chantal elke keer is het weer een kadootje ,wat je ons laat zien
    Prachtig !!!!!!!!!

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, ik ben er echt helemaal weg van! Super gaaf is deze en je hebt mij weer veel inspiratie gebracht :D Fijn weekeinde! Liefs Lote

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwerdiewauw Chantal
    Wat is deze kaart mooi, de kleuren, ik hou zo van paars.
    Het is een genot om daar naar te mogen kijken, wat een beauty is het weer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal