Followers

zondag 19 juli 2015

Zwemdiploma A

 

Goedemorgen allemaal!

Afgelopen vrijdag was het dan zover! Mijn dochter mocht afzwemmen voor haar A-diploma. Ze is ruim 1,5 jaar bezig en "hikte" tegen haar laatste sticker aan om te mogen afzwemmen. Daarom hebben wij een zomercursus gedaan van één week. Na die week kreeg ze haar laatste sticker. Daarom toch nog maar een week eraan geplakt om zo kans te maken direct haar zwemdiploma te halen. Dat lukte! Ze heeft haar A-diploma! Daar moet natuurlijk van mama een kaartje bij hahahahaha.

Dit is mijn kaartje voor Josefine geworden: onderwater gelkaart. Ik heb hiervoor Kruidvat-douchegel gebruikt en wat doorzichtige waterparels. Die heb ik een patentsluitzakje gestopt en daarachter dus Swimming Tilda van Magnolia. Zo lijkt het of Tilda echt net boven water komt met haar snorkel.


Het papier is ook van Magnolia dat ik gebruikt heb. Verder veel stansen gebruikt, zoals de randstans van Noor! Design (boven en onder), slippers en zeewier van Magnolia Doohickey volume 1, doily cirkel is van Marianne Design. De tekst "Gefeliciteerd met je zwemdiploma" is van Noor! Design. De letter A heb ik uitgesneden met mijn Silhouette.


Natuurlijk konden er schelpjes niet ontbreken net als de bloemen die o.a. van Wild Orchid Crafts vandaan komen. Verf hier en daar aangebracht en de kaart is klaar!

Josefine was er superblij mee en ze ruikt steeds aan haar kaart, want ze vindt hem niet alleen mooi, maar ook erg lekker ruiken hahahaha.

Fijne zondag allemaal!


7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en wat een prachtige kaart voor haar.
    Super leuk dat er water in zit, lijkt het zowat echt dat Tilda zwemt.
    Nog even doorzetten en dan heeft ze haar B diploma zo, ben nu al benieuwd naar je kaart.
    Fijne zondag nog.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JOSEFINE,van harte gefeliciteerd met je zwemdiploma A.
    En nu maar weer verder oefenen voor je B.
    En wat heeft Mama een hele mooie kaart voor je gemaakt.

    Voor jou een kus en voor je mama de groeten.
    WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Chantal!

    En een goede tip ook. Mag ik vragen welke douchegel van de kruidvat bedoeld?

    Groetjes,

    Saskia Pullen
    http//saskiascraftspace.blogspot.com *site is in engels*


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal, had het al op facebook gezegd maar ik vind je kaart echt super!!! Gaaf hoe je dat met het water hebt gedaan, lijkt net echt!!!
    Een fijne avond en je dochtertje gefeliciteerd met haar diploma,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat je dochter haar diploma heeft Chantal, geeft je toch een beetje zekerheid.
    Hoeft moeders niet meer zo bang te zijn, ik vind het knap van haar, ik heb nooit zwemmen geleerd.
    De kaart die je voor haar hebt gemaakt is prachtig, mooie kleuren en bloemen, het is een waar kunstwerkje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww wat een prachtige gelkaart heb je voor je dochter gemaakt!!!
    Ze is al trots op haar diploma, maar ook vast op deze prachtige kaart van haar mams.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal