Followers

zondag 14 juni 2015

Ribbon Girl Challenge - Any Image - Masculin card/project

Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag een kaart voor een man laten zien. Ik heb hem voor Remco een goede vriend van mij gemaakt voor zijn verjaardag.

IDe kaart is gelijk mijn voorbeeld voor de nieuwe challenge bij The Ribbon Girl - Use Any Image + Masculine card/project die vandaag start.  Kom vooral een kijkje nemen op het blog van The Ribbon Girl om te zien wat de andere dames van het team gemaakt hebben en doe gezellig mee met de wedstrijd!

Er zijn 2 prachtige prijzen te winnen, nl. een gekozen stempel van Lilli of the Valley en een waardebon van € 10,00 van The Ribbon Girl!


Good morning dear blog friends! 

Today I would like to show a masculine card which I have made for my good friend Remco who had his birthday.

I have made this card for the new challenge at The Ribbon Girl - Use Any Image + Masculine card/project which starts today. Come and have a look at our challenge blog to see what the other ladies have made and join our challenge! 

You can 2 wonderful prizes: 1 stamp of Lilli of the Valley and a 10 pound voucher of the Ribbon Girl. 

De stempel is Facebook Edwin van World Wide Web collectie - Magnolia en het designpapier is van Maja - Life by the Sea. 
The stamp is Facebook Edwin of the World Wide Web colletion and design paper is of Maja Design - Life by the Sea.

Ik heb de volgende producten gebruikt van The Ribbon Girl webshop:
I used the following products of the Ribbon Girl web shop:

De viewmaster is van Magnolia Doohickey, filmstrip van Memory Box. Edwin heb ik ingekleurd met mijn copic markers en ik heb de volgende kleurnummers gebruikt:

Huid: E13,11,00,000,R20,00
Haar: E57,53,51,50
Broek: B97,95,93
Shirt: W3,1,00
Facebook: B39,37,34

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en kijk uit naar jullie reacties.

4 opmerkingen:

  1. Een super schattige kaart, Chantal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergave kaart Chantal!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoe je met de bingoletters LIKE gevormd hebt. Prachtige details en een heel mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave mannenkaart heb je gemaakt meis. Alles zo mooi passend.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal