Followers

zondag 26 april 2015

Wanna hug Coconot Tilda?


Goedemorgen allemaal!

Allereerst wil ik jullie graag laten weten dat ik supertrots ben dat er gister een artikel over mij is gepubliceerd in the Paper Crafting (online magazine) Ze hebben mij hiervoor gevraagd. Natuurlijk zeg ik daar graag ja op. Zijn jullie geïntresseerd in het artikel? Klik dan even op de link en druk op translate. Let wel op: het Engels is vertaald door een extra translater, waardoor bijv. mijn naam Kok opeens Chefs is. Het lijkt af ten toe daarom gebrekkig Engels (Helaas...). 

Ook wil ik vandaag weer een nieuw Magnoliakaartje van mij laten zien! Dit keer ben ik aan de slag gegaan met Coconut Tilda die ik ingekleurd heb met mijn copic markers. 

Good morning!

First of all I would like to say that I am so proud about a article of me in the Paper Crafting (online magazine). They have asked me. Of course I say yes to this!!! Are you interested in reading this article? Click on this link and push the button translate. Unfortunately some of the translations went by the translater and therefore you sometimes read a little strange English. 

But I also would like to show you another Magnolia card made by me! This time I coloured Coconut Tilda with my copics!

Hieronder nog even een overzicht van mijn materialen:
Stamps: Coconut Tilda (Lovely duo 2015) and Paradise Palm (Nativity 2012)
Paper: Maja Design Sofiero, Maja Design Vintage Spring
Dies: Doohickey magnolia viewmaster


These materials I used from the Ribbon Girl: 


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en wens iedereen nog een fijne zondag allemaal!
I am curious what you all think about my card and wish you a great Sunday!


6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart weer Chantal, en wat een leuk artikel! Wat zul je trots zijn!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je publicatie had ik al op facebook gelezen Chantal. Supergaaf!!! En terecht, je maakt zoveel en leuke bijzondere kaarten :-). Altijd genieten!! Deze kaart is ook weer zo gaaf!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal.
    Allereerst ,wat een super gave kaart !!!!
    EN ,wat hartstikke leuk dat artikel van jou,over jou in dat blad.
    Het is een hele eer,als men je werk zo weet te waarderen maar dat wisten wij wel hé

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowww wat een super mooi kaartje weer Chantal

    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart Chantal.
    Leuke stempel ook en de kleur, daar hou ik wel van.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal