Followers

maandag 1 december 2014

Pop-up Present card - For you at Christmas


Goeeeeedemorgen allemaal!

Ga er maar even lekker voor zitten met een kop koffie of thee en ik hoop dat ik jullie mag laten genieten van mijn pop-up cadeautjes kaart en dit keer in het thema kerst! Ik zag zo'n patroon met cadeautjes voorbij komen op Pinterest en ik vond het zo'n gaaf patroon en ik kreeg er gelijk inspiratie bij om te maken!

Als je de kaart dichtklapt, zie je mijn "cover" met paard en wagen vol cadeautjes. De kerstman komt dus bij iemands huisje de cadeautjes brengen! De stempels van Magnolia komen uit de laatste Waiting for Christmas collectie. Deze kaart kun je dus gewoon op zijn kant neerzetten om naar die kant te kijken, maar als je de kaart dus openklapt, zie je onderstaande pop-up cadeautjes kaart.


De kerstman heeft de cadeautjes voor Tilda gebracht en zij zit heerlijk op een van de cadeaus te wachten om ze te mogen openen hihihi. Mijn verhaaltje is weer geboren. Ik heb ervoor gekozen om de binnenkant van de kaart niet te druk te maken, want ik wilde persé dit keer dat mijn kaart ook daadwerkelijk dicht kon (dat kan soms door te veel opsmuk bij mij niet meer hihihi). Maar nu is het mij gelukt!


De tekst Merry Christmas heb ik met rood embossingpoeder geëmbost. Verder de prachtige poinsettia uit de volume 2 Doohickeykit gebruikt. De dennentakken zijn van Memory Box evenals de hangende sterren. Die heb ik bewerkt met platinum stickles.


Hierboven kun je goed zien hoe de pop-up kaart is gemaakt en hoe deze is uitgesneden. Je kunt elke vorm van stapeling doen van de cadeaus, maar ik heb voor deze variant gekozen.

Hieronder kun je zien dat de kaart ook daadwerkelijk dichtgeklapt kan worden en ja ja hij kan echt dicht hihihi!


Deelname challenges:

Ik hoop dat jullie genoten hebben en wens jullie allemaal nog een fijne maandag!


22 opmerkingen:

  1. Ik zeg Goedemorgen doden wat heb je weer een super mooi kaartje gemaakt ;)
    Daar zal de ontvanger blij mee zijn zeg :)
    Zal ik mijn adres doorgeven als je niet weet naar wie je het kaartje moet toe sturen;)
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend
    en ik ben er idd even voor gaan zitten met een kopje thee hihi
    wat een werk zit er in zeg!
    mooi
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Chantal wat is die mooi!!!!

    Heb met open mond gekeken wat gaaf weer meid jij geeft ons zoveel inspiratie,hoe kom je er op.Ga gauw effe op pinterest kijken,je krijgt van mij een dikke 10.

    Super hoe je alles weer op elkaar hebt afgestemd,zo'n kaart wil ik wel op me deurmat achter de brievenbus vinden,love it!!!!

    liefs Ju@nita
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sprakeloos mooi, Chantal...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig Chabtal, mooie uitwerking van n leuk model
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fabulous idea Chantal, just beautiful
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAUE stUNNING love love, what a fab job you did on this card.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt zo schitterend Chantal, ik heb 4 keer moeten kijken voorbij alle details gezien had, super super mooi liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh my word!! Chantal!, This is the most delightful Christmas creation. Beautiful colouring and so many fabulous details. Wow!!! Love your choice of stamps. Thank you for joining us over at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauh wat mooi super , kan je er geen tutoriol van maken, alsjeblieft, please

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O geweldig is deze kaart weer Chantal zo mooi gemaakt ook super!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauuuuuuw Chantal wat is dit een schitterende kaart.Echt prachtig!!!!!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your card is amazing. Thanks for the lovely inspiration.
    Hana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hello chantal,
    wow, very beautiful Christmas card, thankyou for joining us at the magnolia mania, greetings from sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. very beautiful pop up card, love the idea so much
    Thank you for playing with us at Marvelous Magnolia,
    Hugs, Anny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit kaartje onwijs gaaf geworden! Daar heb je wel heeel veeel werk in zitten!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wooow! This is just fantastic! Love all the details and the design.
    Thanks for sharing your gorgeous card with us at Magnolia Mania.

    Hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart! Werkelijk geweldig met de Pop-up! Idd je blijft er naar kijken. Wauwie!
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A gorgeous card Chantal, a stunning design and colour scheme, your images are just fabulous and so beautifully embellished!!!

    Thanks so much for joining us at LHOSM challenge,
    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Absolutely stunning! Love, Love everything about it. Thanks for joining us at Midweek Magnolias.

    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WOW! This is truly adorable, Chantal. A lot of work went into this masterpiece. Love your coloring and creative design inside and out.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal