Followers

vrijdag 31 oktober 2014

Vintage tag - Gastdesigner bij 't Scraphuis


Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag weer een vintagekaartje laten zien en deze keer in de vorm van een label. Vorige maand had ik op Facebook bij 't Scrapshuis Challenge de wedstrijd gewonnen en als cadeau mocht ik voor deze maand gastdesigner zijn! Hoe gaaf is dat! De challenge voor november luidt dan ook: maak een label en laat hierop een dame terugkomen (alle dames mogen behalve een Magnolia). Dit is dus mijn uitwerking geworden.

Mijn lieve vriendin en buurvrouw Judit is morgen jarig en haar grote hobby is kleding zelf maken/naaien. Ze heeft praktisch al alle "naai" projectjes van mij gehad, maar zo'n label had zij nog niet in haar assortiment hihihi. Ik vond het ook superleuk om weer met het Pion - Alma's Sewin room te werken. Daarnaast heb ik de Tim Holtz stansen gebruikt (randstans schaar, paspop). Verder wat meetlint-lint, kant, knoopjes en natuurlijk een naald/draad en schaartje dat hoort bij het naaien.





Jolanda van 't Scraphuis: super bedankt voor deze gastdesigner opdracht! Ik heb er met plezier aan gewerkt.

Deelname challenges:

Ik wens iedereen nog een fijne vrijdag en tot morgen, want kom ik weer met een kerstkaart voor Time for Magnolia Challenge! Houd mijn blog dus in de gaten!


11 opmerkingen:

  1. Gaaf!!! Ik ben ook dol op naaien en dit thema spreekt mij dan ook zo erg aan ;-) Het papier en al die mooie stansen passen er geweldig bij! Weer knap gedaan.

    Liefs Lotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Chantal,wat gaaf !!!!.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Chantal,wat gaaf !!!!.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal, wat een prachtig vintage ogend label. Je hebt het naaithema heel consequent doorgevoerd, geweldig al die leuke details erop en eraan. Het is helemaal áf...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige vintage tag heb je gemaakt Chantal. Er is zoveel moois te zien.
    Gezellig dat je meedoet bij WLVC.

    Groetjes Janneke GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toppie kaart Chantal. Superrrr. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bofferd is je buurvrouw, hij is werkelijk zoooooooo mooi gemaakt. Ik zie zoveel onwijs mooie details.Toppie meis. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als jij vintage maakt dan is het echt een feestje....schitterend weer en wat ben ik jaloers op degene die dit ontvangen mag....wat een bofferd. Super dat je dit met ons wilt delen bij WLVC en succes met de challenge.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onwijs gaaf!
    Een kaartje van jou hand is altijd genieten...zoveel op te zien en weer helemaal perfect!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave vintage tag !!
    Leuk dat je meedoet bij WLVC.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal