Followers

zaterdag 15 februari 2014

Book of memories...My DT-card for TFM #47 - Tilda only


Goedemorgen allemaal!

Vandaag start er een nieuwe challenge bij Time for Magnolia Challenge en de challenge luidt Tilda only! Alles is dus toegestaan, zolang er maar een Tilda op zit en Edwin is niet toegestaan. Nou dat moet toch zeker te doen zijn? 

De challenge wordt gesponsord door Harlekino Hobby en heeft een geweldig Magnolia-pakket beschikbaar gesteld voor de winnaar. Doe dus vooral gezellig mee en kom een kijkje nemen op ons Time for Magnolia challenge blog om te zien wat de andere dames van Team Tilda hebben gemaakt.


Dit boekje is mijn bijdrage aan de challenge. Ik heb ooit bij blogmaatje Elisabeth Dian Ratna (thank you Dian for this great inspiration!!) een prachtige tutorial gezien van haar boekjes die ze veelvuldig had gemaakt. Ik had deze dus ook op mijn verlanglijstje staan om te maken. En nu is het er van gekomen, omdat ik graag zo'n boek wilde maken voor mijn DT-collega Sandra van Sandra's Scrapshop. Zij was vorige week jarig en ik heb dit boekje dus naar haar opgestuurd.

Het laadje dat in het boekje zit, was ook een snijbestand van te downloaden via Dian, alleen ik kreeg wat spam-foutmeldingen... Ik ben toen gaan zoeken naar een ander idee en toen kwam ik uit bij de site van Sandra's Scrapshop zelf waar zij een geweldig mooi oorbellendoosje in de verkoop heeft staan als snijbestand. Dus ik heel "stiekem" Sandra haar gezegd dat ik daarvan een mooie uitwerking zal maken, en zij dus niet wetende dat het hiervoor zal worden gebruikt. Zo zie je maar... de prachtige patronen van Sandra zijn overal voor te gebruiken! Ik heb haar oorbellendoosje wat verlengd qua centimeters, zodat het uiteindelijk uitkwam in het boekje. Sandra was heel blij met haar cadeautje.


Het boekje is helemaal van papier gemaakt. De omslag is van grijsboard gemaakt. Alles is daarna afgewerkt met cardstock en designpapier van Maja - Vintage Autumn. Verder heb ik de stempels van Noor gebruikt (bingokaartjes en tekststempel).


De vlaggenlijn is van La La Land Crafts en heb ik daar roosjes opgeplakt. De bloemen zijn o.a. van Wild Orchid crafts. De paperclip en clip is van Tim Holtz. 


De tekst op de kaft is ook van Maja Vintage Autumn. In het laadje had ik ook een klein cadeautje gestopt voor Sandra. Hieronder nog even wat andere foto's:




Deelname challenges:

Ik wens iedereen een mooie zaterdag en tot morgen! Dan heb ik weer een nieuw kaartje om te laten zien.


19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig werkstuk Chantal Supergaaf. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat schitterend! Er is zoveel te zien, ik vind het prachtig!!! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww Chantal wat mooi
    ik kijk mijn ogen uit, prachtige materialen heb je gebruikt

    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Chantal
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW!! Chantal wat een schitterende creatie en weer zoooooveel moois om naar te kijken. Gewoonweg genieten!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal

    Wat een schitterende creatie en wat een leuk idee om die roosjes op de vlaggenmal te doen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er weer top uit Chantal, heel mooi!
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Chantal,

    Ziet er schitterend uit hoor en wat een leuke details heb je er op verwerkt.
    Ik vind het een heel leuk boekje.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is me toch mooiiiii dames!!!! Echt weer waanzinnig mooi gemaakt Chantal!! Ik ben er zo zo ontzettend blij mee!! Echt een prachtig cadeau om te krijgen!
    Nogmaals hartstikke bedankt voor deze geweldige creatie en de mooie spulletjes erbij!! TOP!!
    Ook hartstikke leuk dat je mijn patroontje erin verwerkt hebt hihih!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love your book box, Chantal! That's one of my favorite Tildas and you did a fabulous job coloring and showcasing her.....phenomenal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowwwwwwww Chantal ,dit is echt een toppertje van de bovenste klasse meis, zoooooooo mooi en wat een mooie kleuren en de vele details. Sandra wat ben je een bofferd,maar dik verdiend. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your book is gorgeous! Loads of details and stunning work. Thank you for joining us at LLC this month :O)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow! Fabulous creation Chantal, thank you for joining in our Let's get sentimental Challenge at A Creative Romance.
    Hugs Teresa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Congratulations.. your card was selected as one of our Top 3 at A Creative Romance. Pop over to collect your winner's badge! xxx Ann Marie

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal