Followers

donderdag 14 november 2013

Marvelous Magnolia challenge #53 + Winner of my Birthday bash!


Hoi allemaal!

Vandaag op deze helaas wat druilerige donderdag wil ik jullie graag weer een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor onze nieuwe challenge bij Marvelous Magnolia Challenge! Maar voordat ik overga naar mijn kaart en toelichting wil ik graag de winnares bekend maken die onderstaande kaart van mij opgestuurd krijgt als prijs voor de Birthday Bash die wij Marvelous Magnolia Challenge georganiseerd hebben in het kader van ons één jarig bestaan.



De winnares schreef als reactie op mijn kaart: 
Hallo Chantal, van harte gefeliciteerd met het jubileum van Marvelous Magnolias. Een blog wat ik met veel plezier al een tijd volg. Jouw kaart is echt een kadootje om te krijgen, wat prachtig gedaan met die ballonnen. Echt een prachtige creatie.

En de winnares is geworden...... AARTJE!!! 
Van harte gefeliciteerd Aartje en wil je mij binnen 10 dagen je adres mailen, zodat ik je de kaart kan toesturen per post? Dank je wel.


Dan nu over naar mijn huidige kaart en nieuwe challenge bij Marvelous Magnolia Challenge. Deze nieuwe challenge luidt: Give thanks (thank you). Kom vooral een kijkje nemen op ons blog wat de andere DT-dames voor prachtige creaties hebben gemaakt en daar kun je ook vinden of je toevallig winnaar bent geworden van een van de andere prijzen van de Birthday Bash!


Ik heb (wederom) New Year Sakura Tilda gebruikt uit de Winter Wonderland Collectie van Magnolia, maar ik vind deze stempel zo leuk om ook gewoon te gebruiken, aangezien ze een bloemetje in haar hand heeft.  Het papier is van Maja Design - Vintage Autumn. Verder heb ik de randjes niet beïnkt met distress inkt, maar met Crackle Paint en dat geeft zo'n gaaf effect! Verder heerlijk aan het spelen geweest met mijn Go Kreate mallen, waardoor het net een bloem is qua sketch. Het ovaaltje is van Spellbinders en de heartswirl is een doohickey van Magnolia. De kaart heb ik verder afgewerkt met bloemen van Wild Orchid Crafts en Live and Love Crafts. Het kant en lint komt uit eigen voorraad.


Mijn gebruikte copic nummers zijn:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E49,57,43,53,50
Kleding: R56,RV34,32, B52,12,000
Bloemen: RV95,93,91, BG99,96,93
Achtergrond: W5,3,1


Ik wens iedereen nog een fijne donderdag en tot de volgende kaart!



9 opmerkingen:

  1. Wow!
    This card is really really beautiful with soft colour. I love it.
    If this card don't have an owner, you can send it to me, LOL.

    Hugs,
    Dian Ratna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje Chantal, heel mooi!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Chantal, lees net dat ik jpuw prachtige creatie gewonnen heb. Geweldig zeg, ik vind hem prachtig. Ik stuur je gelijk een mailtje met mijn adres.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is just Toooo Adorable! Loooove her my Maggie of her is in the mail cann't wait to get her!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart.Lief stempeltje is dit.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart Chantal super mooie details schittetende bloemen een topper dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just beautiful! I love the colours and your sweet little Tilda, so pretty
    Hugs julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwwwww Chantal, wat een onwijs mooie kaart en je kleuren zoooooo mooi. Een heel fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal