Followers

zaterdag 15 juni 2013

TFM Challenge #19 Zomer met bloemen en vlinders

(click to enlarge the image)

Goedemorgen allemaal,

Vandaag kom ik graag weer even langs om jullie een kaartje van mij te laten zien. Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn hobbymaatje Miranda waaraan ik toevallig gekoppeld ben voor een Kleurenketting op de Cutie Kaarten Vitrine Club. Het is dan de bedoeling dat je naar de persoon onder je op de lijst een kaartje stuurt volgens een bepaald thema en dit keer was het roze...

Ook heb ik dit kaartje gemaakt als voorbeeldkaart voor Time for Magnolia Challenge waar vandaag een nieuwe wedstrijd start, nl. Zomerse kaart met bloemen en vlinders! Eigenlijk was het niet mijn beurt, want Team Edwin plaatst nu de kaarten, maar er was toevallig een plekje over, dus dacht: laat ik mijn kaartje zien als inspiratiekaart.


De prijs voor de random winnaar wordt aangeboden door fa. Jacobi en betreft onderstaande prijs! Daarnaast kiezen wij als designteam een top 3. De winnaar van de top 3 mag gastdesigner zijn bij onze volgende TFM challenge. 


Kom vooral een kijkje nemen op ons blog van Time for Magnolia Challenge naar wat de andere Designteam dames hebben gemaakt! Het is werkelijk schitterend!

Ook wil ik jullie herinneren aan de kerstchallenge van Time for Magnolia Challenge. Dit betreft: Kerstkaart zonder rood en groen te gebruiken op je kaart. Je hebt nog tot 20 juni om hieraan deel te nemen.

Nu terug naar mijn kaartje hihi...

Gebruikte materialen:
Stempel: Magnolia Forget me not tilda - Special Moments 2013
Papier: Magnolia - Special Moments 2013
Dies: Go Kreate Frilly 10, Magnolia heart swirl, Nestabilitie oval & scalop oval, heart tag Magnolia, leaf Magnolia
Diversen: bloemen Wild Orchid Craft en Live & Love Crafts, kant, veren, wondgaas, parellint, papieren doily parels, Stampendous Fran-tage shabby white
Extra: Vlinders zijn ingekleurd met mijn copic markers, net als Tilda



Mijn gebruikte copic nummers zijn:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E35,33,53,51,50
Jurk en schoenen: R85,83,81
Bloemen: R89,85,83,81, Y18,16
Achtergrond: B00,000,0000
Grond: T4,2,0


Deelname challenges:
Magnolia Licious Challenge - Lace
Deep Ocean Challenge - for a girl
Midweek Magnolia Challenge - Favorite colours
Marvelous Magnolia Challenge - 2 stamps or 2 doohickeys (Leaf, heart swirl, heart tag)
Tilda's Town Challenge - Use your stash

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en tot de volgende keer! Morgen kom ik graag weer langs om jullie nog een vaderdagcreatie te laten zien.


28 opmerkingen:

  1. Stunning Chantal sooooooo pretty love it
    Hugs Sara x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En daar is mijn prachtige kaartje. Vind hem zo mooi.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW Chantal, helemaal verliefd ben ik op je prachtige zomerse kaart met al die mooie bloemen en vlinders. GEWELDIG!! Kijk mijn ogen uit en wat heb je toch weer mooi ingekleurd. Genieten hoor! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dan had je ja geluk met je roze, het is een super kaart geworden ondanks het roze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaaaaauw!!! Veel meer kan ik niet zeggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww Chantal,wat is dit weer een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwwwwwww schitterend mooie kaart Chantal, die Miranda bof maar. Wat een topper en vele mooie details op je kaart. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Chantal, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat weer een geweldige, lekker roze kaart Chantal, SCHITTEREND!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Chantal,
    Wat een super lieve kaart.
    Prettig weekend en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief van je dat je voor me kon invallen bij TFM .... Hij is prachtig !! Fijn weekend. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is echt heel schattig geworden. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, fantastisch! Wat een schatje!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is absolutely gorgeous! I just love your butterfly! Thank you so much for sharing this amazing creation with us at Tilda's Town! It's just stunning!
    Good luck and I hope to see you back next week for a new challenge!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Chantal...je bent een kanjer hoor!! Wat een beauty van een kaart heb je hier weer staan! Geweldig mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wowww wat een plaatje en er is weer zoveel moois op je kaart te bewonderen, je blijft er naar kijken

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. chantal, this is another amazing card! love the colors and design

    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik moest even goed zoeken waar ik volger kon worden dop je blog maar jee dat is de moeite waard zeg! wat een pracht kaarten maak je en creaties. Ik zie je veel voorbij komen op FB bij t Scraphuis. Deze kaart ook, wow, en die vlinders, ze lijken zo uit design papier geknipt maar dan blijkt dat je ze met Copics hebt ingekleurd. dat is een idee zeg. een hele fijne dag vandaag en voor de inspiratie.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Chantal, this is absolutely gorgeous--it's a feast for my eyes. Love the shape of your card. Beautiful colour scheme and your colouring is fabulous. Gotta check if I ordered this Tilda or not--she's adorable. Gorgeously embellished. I love your card!
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I am in love with those butterflies and this fab shape! Thanks for sharing with us at midweek magnolias hugs Rebekah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Absolutely gorgeous!! I just love your design and this Tilda is soo cute. The flowers and butterflies match perfectly. Thanks for joining us a Marvelous Magnolia and good luck.
    Brita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is amazing Chantal!!!
    Love all those embellies and your colouring is brilliant!
    Thanks for joining us at Marvelous Magnolia this week!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. An adorable card - all details are perfect !
    Hugs Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Thanks for sharing this gorgeous creation with us at Tilda's Town too Chantal!!
    Tina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. WOW STUNNING! What a gorgeous jaw dropper and I'm an embellie lover myself so this just strikes my fancy. LOL!! Thank you so much for joining our Lucious Lace challenge at Magnolia-licious and Wee Stamps challenge blog! Hope to see you back!
    Eulanda

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal