Followers

maandag 27 mei 2013

#58 DML Everything but square + Lovely lace


Goedemorgen lieve blogdinnen!

Ik heb gisteren fijn gekeurd in de buitenlucht bij de weimaraners en ik heb mooie honden gezien. We hebben veel geluk gehad qua weer. Slecht één kleine bui van 10 minuten net na de lunch en de rest van de dag droog, bewolkt en af en toe een klein straaltje zon dat genoeg was om mij weer eens een rood hoofd te bezorgen hihihi. Ik verbrand zo snel altijd door mijn lichte huid en rode haar.... Maar goed zeer geslaagd dus.

Vandaag heb ik een kaartje die ik jullie graag wil laten zien, maar die ik al lang niet meer in mijn bezit heb... Mijn moeder werd twee weken 60 en voor haar heb ik deze verjaardagskaart gemaakt. Het is een zgn. double shaped tag card. Deze kaart heb ik als tutorial gezien bij Whiff of Joy

Ik heb deze kaart als voorbeeldkaart gemaakt voor Dutch Magnolia Lovers Challenge waar vandaag de nieuwe challenge van start gaat en die ik dit keer bedacht heb! De opdracht luidt: Alles behalve vierkant + gebruik kant op je kaart. Kom vooral een kijkje nemen op het blog naar wat de andere DT-dames gemaakt hebben. Wij werken vanaf heden met twee teams deze challenge is door team B uitgewerkt.


Ik heb gebruik gemaakt van het blauwe Maja Design papier - Vintage spring en alle randen van de kaart bewerkt met elastisch kant. Ik heb Tilda with daisy en de mini-tilda (naam weet ik niet, maar zat bij de voorgaande Ink) ingekleurd met mijn copics. 


Het gedichtje heb ik deels van internet en deels aangepast (sorry... ben zelf niet zo goed in dichten hihih), maar vond dit zelf zo'n mooi gedicht voor mijn moeder dat ik deze geleend heb voorop mijn kaart. Ik heb het gedicht uitgesneden met een Nestabilitie. De harten zijn van Memory box en de tab is van Whimsey.


Hier zie je een close-up van de mini-tilda met de roos. Ik vind het zo'n dotje! Maar ook best pittig om zo'n hele kleine ienieminie stempel in te kleuren zeg hahaha.


Mijn gebruikte copic nummers zijn:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E35,33,53,51,50
Jurk en strik: T2, B91,52,000
Schoenen: E43,42,10
Blad: BG96,G94, YG63

Gebruikte materialen:
Stempel: Tilda with Daisy, minitilda met roos, lovestempel Magnolia
Papier: Maja Design - Vintage spring
Snijmallen: Memory box harten, bladswirl, Nestabilitie flourish oval en rectangle, label Magnolia, Magnolia lovely fence
Diversen: bloemen Wild Orchid craft, bedel (Action), parels, parellint, kant, lint
Inkt: Distress inkt pumic stone en copic markers.


Deelname challenges:
Mijn moeder was heel erg blij met haar kaartje en ik hoop dat ik jullie ook weer op deze zonnige maandag heb mogen verblijden met deze kaart. Tot snel!


28 opmerkingen:

  1. Wowwwwwwwww een hele mooie kaart Chantal, wat een mooie kleuren,papier, en details op je kaart. Fijne dag ,lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaartje ziet er weer schitterend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous work,
    love how did you used Magnolia mini,
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom ogen tekort Chantal!!!! Wat een bjoetie met al die mooie details. En wat een mooi gedicht!! Je vorige kaart is ook al zo'n snoeppie!!! Geweldig! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat super mooi! Ik vind het model geweldig en de kleuren en details... zucht... Alles aan de kaart vind ik mooi ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Chantal, echt super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart!!!!Kan goed begrijpen dat je moeder er blij mee was.Vind het een heel leuk model.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart.
    Leuk model en mooie kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beauty is dit Chantal....love it!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauh het is weer een plaatje super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Chantal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart, Chantal.
    Die zal een ereplaatsje hebben bij je moeder.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh, wat is het weer een pracht exemplaar Chantal! En wat zal je moeder daar blij mee geweest zijn!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooie, zomerse kaart. Heel leuk modelletje. Echt prachtig.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is weer helemaal schitterend Chantal.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow een super mooie kaart Chantal, wat heb je mooi papier gebruikt
    heel leuk model
    Gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel erg mooi gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw!! supermooie kaart Chantal! Daar zal je moeder echt blij mee zijn geweest. Heel mooi gedicht ook! En een mooie kaartvorm :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow super mooi gemaakt weer zeg

    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. schitterend kaartje Chantal!
    groetjes
    cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is a fabulous design of card Chantal and so beautifully embellished to.
    Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love this card fold and the paper is so pretty, beautifully done
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ...
    ...
    ...
    Ben er helemaal stil van ;p
    het is gewoon weer een plaatje!!
    Super leuk dat je met onze IAMC challenge meedoet :D

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi hoi! Daar ben ik nog even. Mag ik je vragen waar je dit patroon vandaan hebt? Ik vind 'm echt super!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje Chantal.
    Wat heb je dit geweldig mooi gemaakt!
    Leuk dat je met ons mee doet bij YMAM.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gorgeous card Chantal, so pretty and feminine.
    Thanks for joining us at Addicted To Stamps
    hugs
    Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal