Followers

zondag 3 februari 2013

Ga er maar lekker voor zitten! NMWC #6 & Special stamp Duymelot

(klik op de foto voor groter formaat)

Goedemorgen allemaal op deze zondag! Genieten jullie ook zo van het weekend? Gisteren hebben wij de verjaardag van mijn man gevierd die vrijdag jarig was, dus vandaag even heerlijk een daggie rustig aan... En ik wens jullie ook een rustige zondag en daarom... ga er nu even lekker voor zitten met een bakkie koffie of thee en ik hoop dat ik jullie mag inspireren met twee kaarten vandaag!

Allereerst wil ik jullie een kaart laten zien die ik zelf zeer bijzonder vind en waar ik waarschijnlijk nog even geen afstand van kan doen (kennen jullie dat gevoel ook??). Ik heb voor het eerst een zwart-wit kaart gemaakt... Ik kwam eigenlijk op het idee toen ik deze supermooie Drip Drop Tilda via Astrid van Creashop Duymelot ontving. Ik kreeg gelijk het gevoel van... I'm singing in the rain van de oude film met o.a. Fred Astaire en dan moet ie natuurlijk in zwart-wit! Ik heb het prachtige papier van Magnolia With Love collectie gebruikt i.c.m. So Spooky uit 2009. Deze kaart heb ik speciaal als voorbeeld gemaakt voor de februari-wedstrijd bij Duymelot blog. De wedstrijd is nl. dat je een kaart moet maken met deze Drip Drop Tilda erop. De stempel is nl. speciaal voor Creashop Duymelot gemaakt... Als je de stempel gekocht hebt: doe je dan gezellig mee? Er zijn maar liefst 3 prijzen die worden weggegeven door Astrid! Dat is toch de moeite waard?


Huid: N0,1,2,3,4
Haar: N2,4,6,8
Laarsen en paraplu: N3,5,7
Jurk: N0,1,3 blender 0
Grond: N6, 8, 10

Gebruikte materialen:
Stempel: Drip Drop Tilda - special stamp Creashop Duymelot
Papier: With Love collectie 2013 en So Spooky collectie 2009
Snijmallen: Lantaarn Marianne Design, Lovely fence Magnolia, tag Magnolia, Nestabilitie floral oval
Diversen: doily, bloemen Wild Orchid Craft, parelpen zilver, bedel van paraplu

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(klik op foto voor groter formaat)

En nu vanuit het zwart-wit (nee.... jullie beeldscherm staat dus gewoon goed qua kleur hihihi) naar full colour rood! Ik wil jullie graag deze kaart laten zien die ik als gastdesigner gemaakt heb voor de No Matter Which challenge die vandaag van start gaat! Het is challenge #6 Ribbon & Bows en die komen volgens mij wel terug op de kaart in zowel het haar van Tilda, het cadeautje en de rode strik die van de kaart af knalt. Het is een superleuke challenge waarbij je een geweldige prijs kunt winnen, dus doe vooral gezellig mee met deze challenge bij NMWC en kom even op ons blog kijken naar de prachtige voorbeelden van de DT-leden!


Gebruikte materialen:
Stempel: Magnolia - Tilda with present, Love text Magnolia
Papier: Magnolia With Love collectie, Christmas Story en Princes & Princess collectie
Snijmallen: Label Magnolia, Memory Box bladswirl, Cheery Lynn Italian doily
Embellies: kant en lint uit eigen voorraad, wondgaas, bloemen Wild Orchid Craft, bedel parfumfles, parels
Inkt: Distress inkt Vintage photo, copic markers


Huid: E000,00,01,02,RV21
Haar: E27,25,23
Rood: W4, R22,24, 27, 29
Schoenen: W2,4,6
Grond: E55,53,51
Achtergrond: R0000,000,00
Groene strik: G43,46

Nou volgens mij heb ik jullie nu alles verteld... Ik hoop dat je je kopje thee of koffie op hebt en bedankt voor je bezoekje weer aan mijn blog. Ik kijk uit naar jullie reacties die ik natuurlijk met veel plezier onder ook een genot van een kopje koffie lees. Fijne zondag!



37 opmerkingen:

  1. Wauw, chantal. Je hebt jezelf overtroffen. Ik stond helemaal paf bij je zwart-wit kaart. Zo gaaf! Maar ook de kleuren versie is prachtig! Het zijn weer super kaarten chantal! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Chantal! Wat een prachtige kaarten! De zwat witte is heel apart!
    Er is zo veel op je kaarten te zien.
    Heel erg mooi meis!
    Geniet van je zondag, dat ga ik ook doen, hihi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartjes
    Nog gefeliciteerd met je man.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn super Chantal!!!
    Vooral die zwart/witte...heeeel gaaf!
    Fijne zondag!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooooooooo Tal, wat zijn toch een super gave kaarten!!! Vooral die zwart witte is erg mooi!!!
    knuff Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous cards and images. Love the color combination. Hugs, Velma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Chantal op deze zonnige zondag (in ieder geval bij ons)je kaartjes zijn werkelijk schitterend, maar die zwart/wit is toch wel mijn favoriet en kan dus best begrijpen dat je die nog even vast wil houden hihi. Geniet van je dag en groetjes.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die rode kaart is mooi, maar de zwart witte vind ik echt SUPER GAAF. Echt schitterend gemaakt in deze kleurstellingen! top gedaan Chantal!!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OMG What a Stunning Card so much to look at Looooove all your Gorgeous flowers and Sweet Tilda with a present. Congratulations on your first NMWC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauw, twee supermooie kaarten in toch verschillende stijlen. De zwart-wit combinatie vind ik helemaal super en van de knalrode wordt je natuurlijk helemaal blij. Mooi gedaan hoor, allebei.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je gaat echt lekker met de kaarten, ze zijn beide heel erg mooi geworden!!
    Enne...nog gefeliciteerd met je mannetje.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nog gefeliciteerd.
    Je kaarten zien er super mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind allebei de kaarten super mooi
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer genieten bij jou
    wat een plaatjes van kaarten!!!
    Als nog van harte gefeliciteerd met je mans verjaardag

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beiden kaarten zijn gaaf,neen SUPER gaaf.
    Tjeetje chantal wat mooi !!!!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw meis, wat zijn het weer bjoeties zeg, schitterend, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je zwart/wit kaart helemaal Super !!!! echt heel leuk ik ken dat liedje ook hoor`Iam singing iàm dancing in the rainn....Iam singing Iam dancing I like it in the Rain ......

    Hihi is al effe geleden maar blijft echt in je hoofd hangen .

    Ook je gekleurde kaart eronder is ook erg leuk maar de zwart wit heeft toch mijn voorkeur !
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Chantal wat een bjoeties heb je weer gemaakt vind de zwart/wit kaart wel heel erg mooi!!!!de andere ook maar vind de zwart/wit iets mooier.Nog Proficiat met je mannetje.en geniet nog van de zondag.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Chantal,
    Allereerst nog gefeliciteerd met je man. en je kaarten zijn weer snoesjes.
    Wat super ook die drip drop.Ik denk dat ik die ook maar moet gaan aanschaffen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Chantal,
    Allereerst nog gefeliciteerd met je man. en je kaarten zijn weer snoesjes.
    Wat super ook die drip drop.Ik denk dat ik die ook maar moet gaan aanschaffen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat 2 schitterende kaarten CHantal, zowel de zwart/witte als de gekleurde!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Chantal, wow what gorgeous cards, with such beautiful colouring! Hope you're having a good weekend
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wowwwwwwww toppers van twee hele mooie kaarten Chantal. De zwart witte heeft wel me voorkeur,zo mooi!! Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. amazing card! love your coloring
    thanks for playing with us at Marvelous magnolia
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb ze al voorbij zien komen op FB, maar ik wil ook hier nog even zeggen dat ik ze prachtig vindt!!

    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Chantal , ik ben er idd. rustig voor gaan zitten om al dat moois te bekijken. Twee prachtige kaarten laat je zien. De tweede had ik natuurlijk al bewonderd op ons NMWC-blog. En dan je zwart/wit kaart : SUPERS vind ik die. En zo gaaf ingekleurd alleen met grijstinten. En die Tilda is wel zo schattig !! Oja .... proficiat nog met je man. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Helemaal te gek Chantal, en dat zwart wit is ook zo chique.
    Mooi gedaan, degene die die krijgt mag wel heel blij zijn.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Chantal,

    wow the card is amazing, great! i like it!! Thanks for joining HANNA&FRIENDS.

    Hugs Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Chantal, Wat een super mooie kaarten zeg..! Ik vind die zwart/witte zoo mooi! Echt prachtig! De met kleuren ook hoor maar die zwart/wit is echt apart. Springt eruit!
    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gorgeous work Chantal, such wonderful attention to detail. I am so happy to have you join our fab team. Hugs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Really oncemore an adorable card. The coloring is perfect. The papers + flowers you used finished it excellent !
    Hugs Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hey meis,
    Beide kaarten zijn natuurlijk bjoeties maar die zwart witte vind ik zoooooo gaaf en onwijs mooi gedaan :) toppie!
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Your cards are so beautiful Chantal, gorgeous details and fab coloring!
    Thanks for joining in the Pearls & Swirls challenge at ATSC!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Fantastic cards Chantal, Thanks for joining in at Addicted to Stamps Pearls & swirls challenge.
    Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal