Followers

zondag 27 januari 2013

Hugs & blowing hearts


(klik voor grotere foto)

Hoi allemaal,

De dooi is ingeslagen en hopelijk geeft het vandaag niet al te veel problemen voor jullie op de weg en anders is het toch heerlijk freubelweer? Het was nogal een emotionele week voor mij geweest door op mijn werk.... Ook hier is de crisis toegeslagen en moest ik deze week helaas horen dat een groot aantal collega's boventallig zijn geworden... Ik gelukkig (nog) niet, maar als je om je heen straks al je collega's kwijtraakt is dit ook een groot verdriet... Ik vond het dus ook even lekker om 's avonds alles van mij af te freubelen. Ik heb al een aantal opdrachten gemaakt, maar die komen zeer binnenkort op mijn blog. Houd mijn bloggie dus in de gaten hihihihi.

Vandaag wil ik jullie een kaart te laten zien en ik kon het niet laten om weer Magnolia-papier te gebruiken van de laatste serie With Love Collectie... Ik vind dit zulk mooi papier! Het is alleen nu op.... Moet al weer bijkopen hihihi. De stempel heb ik ook van de With Love Collectie - Tilda blowing hearts en gekocht bij Creashop Duymelot. Zij hebben trouwens een speciale stempel Drip Drop Tilda uitgebracht met Magnolia wat zo'n gave stempel is! Ik heb hem ook ontvangen om er een kaart namens het DT-team mee te maken. Onze februariwedstrijd staat straks ook in het teken van deze stempel. Ben je nieuwsgierig? Kom dan vooral eens kijken op het Duymelot-blog en doe gezellig mee als je deze ook gekocht hebt. 
Ik heb de hartjes ook bewerkt met Glossy Accent, zodat ze nog meer diepte krijgen op de kaart. Naast het Magnoliapapier, heb ik ook Pion gebruikt, namelijk een deel uitgeknipt van de briefkaart. Zo kun je toch meerdere collecties met elkaar combineren.

Mijn gebruikte materialen voor deze kaart zijn:
Stempel: Tilda blowing hearts - with Love collectie 2013
Papier: Magnolia With Love Collectie, Pion - For Father
Mallen: Crealies - bladswirl, Cheery Lynn Italian Doily
Diversen: kant, bedel, printables Scrabble letters, wondgaas, plakparels, pearlpen, stickles chrystal, bloemen Wild Orchid Craft, naaimachine
Kleurbenodigdheden: distress inkt vintage photo en copic markers. Mijn gebruikte nummers zijn:

Huid: E000,00,01,02,RV21
Haar: YR24,Y28,YR21,Y21
Blauw: B01,04,05,W6
Roze: R81,83,85,89
Schoenen: E41,42,43
Achtergrond: B0000,000,00
Grond: E55,53,51


Deelname challenges:

Ik hoop dat ik jullie op deze zondag heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag toe! 

Lieve groetjes, Chantal

34 opmerkingen:

  1. Wauh wat een prachtige kaart super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty heb je weer gemaakt Chantal ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Chantal en wauw wat een schitterend kaartje is het weer geworden en ja ook hier is de dooi ingeslagen en idd mooi freubelweer.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi kaartje Chantal.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterend kaartje Chantal! Ik hoef vandaag nergens heen gelukkig, kan dus lekker aan de freubel, wat ik ook zeker ga doen, heb nog een aantal opdrachten af te maken.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Chantal. Schitterend! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje.
    Hier dooi het ook.
    Wat fijn dat je baan heb behouden.
    Is altijd sneu als je van zoveel collega's afscheid moet nemen.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,
    mooie kaart hoor! En zeker is de Tilda weer een beauty! Ik heb ´m van een hobbymaatje gekregen maar ik moet er nog een kaart mee maken.
    Maar ik ben de laatste weken veel aan ´t borduren, nog een verslaving van mij, hihi. Dus de kaartjes is ff wat minder maar dat komt wel weer.
    Fijne zondag, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal,

    Mijn complimenten voor je prachtige kaartje..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja,het is verdrietig als je collega s moeten vertrekken.

    Maar je hebt je uit kunnen leven in deze super mooie kaart weer,fijn dat we een hobby hebben
    die troost geeft als je het nodig hebt.
    Liefs WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend kaartje is het geworden.

    Ook hier wordt het freubelen.

    gr.Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is deze kaart weer geweldig, ik vind hem zo mooi.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat heb je weer een superkaartje gemaakt, prachtig, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart weer Chantal. Zo mooi ingekleurd. Prachtig.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart en de stempel is echt schitterend ingekleurd.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje Chantal.
    Echt super lief.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Another fabulous creation Chantal and superb colour combo! Thanks for joining us this week over at Midweek Magnolia Love Chanelle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal,
    Prachtige kaart heb je weer gemaakt,en mooi papier leuk met de briefkaartjes erbij.Wat erg dat er zoveel collega's moet gaan is nooit fijn om zo afscheid te moeten nemen.veel sterkte ermee.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje Chantal, super zeg!!!
    Kan me voorstellen dat het heel heftig is op je werk... moeilijk om je collega's te moeten zien gaan... hopelijk mag jij je baan houden, sterkte hoor!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje Chantal! Erg mooi.
    Vervelend dat het minder gaat op je werk, sterkte ermee!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Chantal
    Sneu voor je collega's.Maar je kaart is prachtig.Liefs Anneke(overenoud)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een vervelende situatie voor je op je werk, zo sneu allemaal :(
    Sterkte ermee meis !
    Je kaartje vind ik werkelijk een bjoetie, prachtig allemaal :-)

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er heel goed uit Chantal.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauwwwwww Chantal, wat een prachtige kaart staat hier te pronken. Schitterend mooi gekleurd en wat een leuke details op je kaart. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een schitterende kaart Chantal! Mooie details en het papier is inderdaad zo mooi!! Tilda is ook geweldig gekleurd! leuk dat je meedoet met ATSC groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Chantal, ik moet je allereerst hartelijk bedanken voor al je leuke reacties op mijn blog. Wat maak jij toch ook schitterende creaties. Echt zo mooi. Ik zit hier me weer helemaal te vergapen aan je mooie kunstwerken. Ik ben een echte fan van je. Schitterend meid.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een fris en vrolijke kaart Chantal!! Heerlijk zo met die kleuren en ook prachtig ingekleurd!! Ik kan niet wachten om weer te gaan freubelen, hahhaha!! Morgen denk ik. Maar wat een ellende zeg met je collega's. Ben toch wel blij voor je dat jij mocht blijven, hoewel het natuurlijk nooit meer hetzelfde zal zijn. Sterkte meid!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous card Chantal, love the detail and beautiful colouring, thanks for sharing with us at LHOSM, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is dit een ontzettend mooie kaart.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  30. This is gorgeous Chantal! Thanks for joining in at Addicted to Stamps Challenge this time!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Chantal,
    Mega mooi kaartje heb je weer gemaakt! Prachtig gekleurd en erg mooie layout! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal