Followers

donderdag 1 november 2012

Nieuwe wedstrijd bij Duymelot - Wit op witte kerstkaart!


Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik zelf nog nooit eerder gedaan heb... en dat is mijn allereerste geheel witte kaart. Deze kaart heb ik gemaakt als voorbeeldkaart voor de maandwedstrijd november bij Duyemlot blog.

Opdracht november luidt:
De opdracht voor november luidt: maak een kerstkaart helemaal wit en alleen je afdrukje mag gekleurd zijn. Ga vooral ook eens kijken op het Duymelot-blog naar de prachtige creaties van de andere DT-leden, want er zitten werkelijk bjoeties bij!

Mijn kaart heb ik uiteindelijk een twisted easelkaart gemaakt. Ik vond dit wel weer een leuk om te maken en had ik al een tijdje niet gedaan.... Hieronder zie je hoe de kaart dan ook uiteindelijk staat...



Gebruikte materialen:
Cardstock: Bazzill cardstock wit, glittpapier, Magnolia designpapier A Christmas Story
Stempels: Magnolia A Christmas Story
Dies: Memory box, Magnolia, Marianne Design, Tim Holtz
Embellies: bloemen Wild Orchid Craft, bedel sneeuwster en sneeuwpop, stickles Icicle, Liquid Applique, lint en kant uit eigen voorraad
Inkt: Distress inkt wheatered wood, copic markers


Deelname challenges:
Simply Magnolia - Sparkle and Swirls 
Lovely Hanglar or Sweet Magnolia - Girls only
Midweek Magnolia - Anything goes
Fashionistachallenge - Anything goes

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en hopelijk tot een volgende keer!



29 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Chantal, meid wat een schitterend mooie witte kerstkaart heb je gemaakt. zo mooi met het kerkje op de achtergrond. super.!!! Een hele fijne dag en tot morgen.! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Chantal, dit heb ik ook nog op mijn to-do lijstje staan, dus wie weet.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superkaart chantal
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOh wat een onwijs lief schatje weer Chantal. Mooi gemaskt zo!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje is dit weer!!! Je afdruk komt volledig tot zijn recht in het midden van deze witte kaart! Knap werk weer hoor!!!! Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwwww wat een geweldig mooi kaartje

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Chantal, Geweldig!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Chantal,
    Nou ik ga natuurlijk kijken maar ik vind deze kaart ook een bjoetie hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem helemaal te gek.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig Chantal.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wowwwww wat een beaty van een kaart zo schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi chantal

    Ik hoop zaterdag op de Kreadoe het kerkje te scoren ik vind deze zoo leuk , jou kaart is geweldig mooi meis!!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is helemaal super Chantal, gaaf gemaakt!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superb coloring and brilliant design work!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superb coloring and brilliant design work!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Chantal! Zoveel mooie details weer. Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig Chantal!!! Ik heb me nog niet gewaagd aan een witte kaart, lijkt me best moeilijk.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. pffff moeilijke challenge, maar jij hebt er zoals altijd weer een plaatje van gemaakt, wat een bjoetie weer. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super een geweldig kaartje! Ik vind dat wit met wit erg mooi. Zeker met jouw blauw/grijs ingekleurde Magnolia.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Woowwww wat een bjoetie Chantal!!! Ik vind wit op wit kaartjes altijd zooo mooi!!! Schitterend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt!! Prachtige details, toevallig heb ik vandaag ook een kaart gemaakt met dat leuke Tilda stempeltje...
    Jij hebt het supermooi gedaan!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel gaaf Chantal, prachtig model deze kaart en dat wit op wit staat super sjiek!
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, Chantal, what a gorgeous card you made. Love the beautiful coloring and all the amazing details! Thanks for joining us at the Midweek Magnolias this week. Good luck in the draw! Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal