Followers

maandag 8 oktober 2012

Shine a light....


Goedemorgen allemaal!

Wat een lieve reacties heb ik van jullie mogen ontvangen van mijn voorgaande kaarten en creaties! Superlief en nogmaals heel veel dank! Vandaag wil ik jullie een creatie laten zien die ook al een tijdje op mijn verlangslijstje stond om te maken, nl. een Easel-waxinelichtkaartje. Dit kaartje heb ik gemaakt voor Martine en zij heeft het pakketje ondertussen ontvangen en kan daarom jullie ook deze creatie laten zien.

Ik heb wit en kraft cardstock van Bazzill gebruikt en daarbij het prachtige Designpapier van Maja Summer Memories. Vervolgens weer lekker veel stansen, nl: Whimsey corner, Cheery Lynn swirl, Marianne Design klimop, Magnolia heart tag en border. De bloemen zijn van Wild Orchid Craft en lint en kant komt uit eigen voorraad. De bedels heb ik zoals altijd weer gekocht bij Stampsscraps. Zij heeft zo'n ontzettende grote voorraad aan o.a. bedels!


Het waxinelichtje heb ik gekocht bij de Action met een heerlijk geurkaarsje Kaneel... De stempel is Tilda with Daisy and mushrooms uit de één na laatste collectie Turning Leafs Magnolia. Ik heb Tilda ingekleurd met mijn copic markers en ik heb uiteraard weer een close-up voor jullie:


Deelname challenges:
Just Magnolia challenge - anything goes with fabric
Magnolia Stamp Lovers - use two dies
Lovely Hanglar or sweet Magnolia challenge - Bingo (ribbon-flowers-pearls)

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en tot de volgende keer!


34 opmerkingen:

  1. wat een lieverd en een heel leuk kado.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Chantal, wat een prachtige creatie heb je gemaakt voor Martine. Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie Chantal.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supercreatie weer hoor chantal
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi gemaakt en erg leuk idee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja!!!! ik ben er zo onwijs blij mee! hij is echt PRACHTIG! nogmaals... super bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww, wat is dit onwijs mooi meis, schitterend !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal , die Martine boft maar .... wat een geweldig mooi kado voor haar !! Maar wat ingewikkeld met verzenden .... Tilda ziet er prachtig ingekleurd uit. En wat zal het lekker ruiken ! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke waxinelicht houder!
    Ziet er super uit, en zoiets doet het natuurlijk altijd goed!
    Wat een idee, bedankt...

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woww!!! wat een prachtige creatie Chantal!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk kado voor Martine.
    Groetjes Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooo Chantal dit is moooooi! Schitterend gewoon wat jij allemaal maakt :) zou graag dit model ook eens maken!
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. coucou chantal je visite souvent ton blog et je vois que tu fais de super cartes
    sais tu qu'a partir d 'aujourdhui stampin'up ouvre aux pays bas
    c'est vraiement une opportunité pour devenir demonstratrice comme je l'ai fait il y a 5 ans en france
    pour cela tu vas voir sur www.stampinup.eu et tu me cherche dans le locasitateur de demonstratrices, tu cliques sur rejoindre mon equipe
    https://ida.stampinup.com?demoid=5000205
    a bientot
    danielle
    daniellestudio.over-blog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Absolutely beautiful, I had been so happy if I got this :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Woowow Chantal, wat super leuk en super mooi!!! Wat zal dat mooi staan als het kaarsje brand!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke waxine licht houdertje.
    Erg mooi gemaakt.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Wat heb je dat weer gaaf gemaakt zeg!!!
    Ziet er heel mooi uit.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat weer gaaf gemaakt Chantal en volgens mij staat het super als het waxinelichtje brand!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ziet dat er leuk uit zeg !
    Nu staat het bij mij ook op het verlanglijstje om te maken ;-)

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een pracht creatie Chantal.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hartstikke gaaf !!!!!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow Chantal,

    Wat maak jij gave creaties. Ik ben net sinds dit weekend zelf actief met een blog en moet dus nog veel leren. Jouw blog inspireert me enorm. Bedankt!

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend lichtje Chantal, een heel leuk idee

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige creatie Chantal! Erg leuk zo met dat theelichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Chantal,
    Wat een gezellige creatie heb je weer gemaakt.
    Een kaartje waar je nog lang plezier van kunt hebben.En in deze tijd waar het 's avonds al vroeg donker wordt,erg gezellig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je toch weer een gave creatie gemaakt! Dat ziet er weer prachtig uit!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauwwww wat is dit weer onwijs mooi zeg, schitterend ! knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat mooi gemaakt weer Chantal, groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Adorable idea - wonderful made !
    Hugs
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  31. It's remarkable for me to have a web site, which is useful in support of my experience. thanks admin
    Here is my weblog - Instant Loans

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal