Followers

zaterdag 8 september 2012

Wishing you a world full of joy...


Goedemorgen allemaal,

Gisteren mocht ik jullie weer een kaartje laten zien op het blog van Copic Marker Benelux en ik heb eens gekozen voor een lief en wat klassiek kaartje.... Ik vind de stempels van Sugar Nellie's Simply Adorable heel erg mooi om de schaduwen te leren kleuren. Want.... de schaduwen zitten al verwerkt op de stempel en geeft dus een heel echt effect. Zeker voor de mensen die beginnen met kleuren met copic markers, zijn deze stempels daar ideaal voor.

Allereerst heb ik mijn cardstock wit gemat met donkerbruin en vervolgens gebruik ik Pion designpapier dat zich prima leent voor een klassiek uiterlijk. Daarnaast heb ik verschillende stansen gebruikt waaronder een hartdoily, borderstans, takjesswirl en hartjesswirl. De tekst heb ik gestempeld met versamark doorzichtige stempelinkt en daarna met zilver embossingpoeder verhit. Alles geeft hiermee ook een glittereffect. Ook heb ik een lintje gebruikt met een strik en daaraan een bedel met een spiegeltje bevestigd. 

De stempel is van Sugar Nellie's Simply Adorable. De copic markers die ik hiervoor gebruikt heb, zijn:
Huid: E000-00-01-R20-R22
Haar: E40-E41-Y21
Jurk: E70-V91-E04


Ik wens jullie alvast een heel fijn en zonnig weekend, want het belooft een mooie nazomer-weekend te worden.

Lieve groetjes, Chantal

22 opmerkingen:

  1. wow wat een schitterende kaart Chantal en ik vind die sugar nellies ook wel heel cute

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so beautiful Chantal! Gorgeous colourscheme and the image is so sweet!
    Have a nice weekend!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je weer gemaakt, en het zijn idd prachtige stempels!!
    Fijn weekend!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwwwwwwwww toppertje Chantal en geweldig mooi ingekleurd met hele mooie kleuren. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een hele mooie en romantische kaart !! Super lief stempeltje en omdat jij zegt dat hij geschikt is voor beginnende Copic-kleursels , ga ik het binnenkort ook eens proberen. Lijkt me idd. wel handig als de schaduw-plekjes al zijn aangegeven .... Jij hebt haar in ieder geval prachtig ingekleurd. Fijn weekend !! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Chantal!! Ik heb ook een paar van dit soort digi's liggen.......erg leuk om te kleuren!! En het zijn ook zulke schattige digi's, vind ik!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart! waar is de heartdoily van? is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Chantal!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schat van een kaart, die adorables blijven mooi. Fijn weekend meis, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Chantal!!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje Chantal.
    Echt een lieverdje.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. SCHITTERENDDDDD Chantal,zo mooi ingekleurd dit lieve meisje.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi Chantal.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat weer een schitterende kaart Chantal en de stempel heb je weer prachtig ingekleurd, lijkt net een plaatje!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje Chantal!!! Is inderdaad handig dat die schaduw al in het plaatje verwerkt zit, je hebt het prachtig ingekleurd!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterende kaart Chantal, die afdrukjes blijven mooi he :-)
    Prachtige details !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi chantal
    ik vind de kaart echt super, de kleuren zijn bijzonder,en passen mooi bij elkaar
    de stempel zelf vind ik een beetje triest maar het past wel mooi bij elkaar
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende vintagekaart! Het is echt weer een pracht van een creatie. Helemaal toppie!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart weer Chantal!

    Liefs Eef xXx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal