Followers

maandag 20 augustus 2012

#38 Dutch Magnolia Lovers - Robin Hood & Marianne



Hoi allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaarten! Pfffff wat was het warm he dit weekend of niet dan? Ik vond het persoonlijk ff te warm hoor....

Vandaag start er bij Dutch Magnolia Lovers weer een nieuwe challenge en dit keer mocht ik zelf een challenge bedenken en ik heb er een BINGO van gemaakt. Ik heb er wel een pittige grid van gemaakt, maar volgens mij kunnen de volgers hier prachtige creaties mee maken. Ik heb er zelf een Robin Hood & Marianne tafereeltje van gemaakt door een zgn. tentkaart te maken.

Opdracht #38 luidt:
Maak een kaart naar aanleiding van deze bingogrid + back in time (dus gebruik een Magnolia-stempel die ouder is dan één jaar!). Je mag alles ermee maken zolang je maar een horizontale, verticale of diagonale lijn uit het grid terug laat komen op je kaart. Uiteraard moet er een Magnoliastempel gebruikt worden op je kaart. Kijk vooral ook op ons blog van Dutch Magnolia Lovers wat de andere designers hebben gemaakt met deze opdracht. Er zitten werkelijke bjoeties en uiteenlopende creaties bij! Wij hopen jullie hiermee te inspireren en doe gezellig mee met de challenge!
Hieronder wil ik jullie graag mijn tentkaart van opzij laten zien van mijn kaart die ik trouwens cadeau heb gedaan aan mijn lieve vriendin Sas die morgen jarig is. Ze heeft de kaart inmiddels ontvangen, dus kan ik hem rustig laten zien hihihi. Tilda, Edwin en het kasteel komen allemaal uit de Fairytale collection 2010.


Deelname challenges:
Totally Tilda Challenges - Using kraft cards
It's a Magnolia Challenge - niet vierkant (die van mij is tentkaart)
Lovely Hänglar or sweet Magnolia - your favorite image
The Dutch Magnolia Chickies Challenge - Aparte kaartvorm (tentkaart)

Hieronder nog even voor de liefhebbers de fotootjes van de afdrukjes en de kleurnummers erbij van mijn copic markers. Let vooral eens op de bomen van het bos. Ik heb dit gekleurd d.m.v. de zogenoemde confetti techniek.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en wens jullie nog een fijne dag en start van de werkweek voor de mensen die weer aan het werk moeten/zijn.


33 opmerkingen:

  1. Hoi chantal, wat is die echt geweldig!! Super leuk dit tafereeltje :) En wat een pittige bingo! Ga ook eens kijken of ik een bingo heb ;) haha... Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er toch weer een betoverend mooie kaart van gemaakt!! Prachtige details en kleuren!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie kaart Chantal! Echt een sprookje. De kruisboog charm vind ik trouwens ook super net als de overige details :)
    gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een ontzettend leuke kaart!!!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer schitterend je kaartje.Heel mooi tafereel en die bomen prachtige techniek.Ga weer proberen mee te doen.Maar als ik op de site van DML kom, slaat mijn virusscanner op hol en zegt gevaarlijke site!!!!!! Dus......
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, prachtig Chantal! Leuke techniek, die bomen. Vind je bedel ook helemaal super.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Chantal wat prachtig dit is genieten.
    Wat mooi gedaan en zoveel leuke details
    gebruikt, en de bedel wat leuk is tie
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwww wat een geweldig mooi kaartje Chantal, prachtig die achtergrond het geeft een hele mooi diepte in je kaart

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Chantal !
    Alsof je zo het kasteel kan binnenwandelen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig mooi kaartje Chantal.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. geweldige kaart met een prachtig doorkijkje !

    groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Chantal geweldige kaart idd erg mooi de bomen een super orginele , mooie kaart !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW.....such an incredible work of art!!!! Stunning images, showcased brilliantly!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik zit echt ohhhhhhhhhhhhhhh wowwwwwwwwwwwwwww wat een schitterende kaart Chantal complimentjes meis een topper

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende kaart Chantal! Je hebt een prachtig tafereeltje gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje zeg wat een super mooie creatie in een woord GEWELDIG,en bedankt weer voor je bericht op mijn blog.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie sprookjesachtige kaart.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een prachtkaart, ik blijf ernaar kijken, zo mooi en zoveel te zien. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een toppertje! Echt geweldig die combinatie van stempels en zo prachtig gekleurd, super hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Chantal,

    Wat een prachtige kaart weer Chantal,echt een toppertje hoor!

    Liefs Eef xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WAUW !! Net of je in een echt sprookjesbos stapt !! Wat heb je dat mooi gemaakt .... en super mooi gekleurd met de Copics. Ook de bomen ; gave techniek. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw!!! wat heb je er een supergaaf tafereeltje van gemaakt Chantal. Je hebt ook een hele leuke challenge bedacht!! Echt gaaf!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is keigaaf Chantal.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh!! Chantal, This is so sweet, a definite fairy tale card. Beautifully coloured and designed. Thank you for joining us at Totally Tilda with your gorgeous work.
    Hugs
    Suzi
    Gdt

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Stunning cute Tilda creation wonderful scene you have creation gorgeous colours great take on the KRAFT chall theme.

    Thanks for sharing with us at Totally Tilda chall this time.

    smiles Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Chantal
    wat heb je een mooie kaart gemaakt leuk geheel bedankt dat je mee doet op het Lovely Hanglar or Sweet Magnolia challenge blog
    en ik hoop dat je de volgende keer weer mee doet
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Absolutely Stunning card!! Thank you for sharing your beautiful creation with us at Totally Tilda!!
    Hugs Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt Chantal. Zoveel mooie details. Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. WOW wat is deze gaaf zeg....!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hij is schitterend gemaakt en zoveel mooie details erop
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal