Followers

zaterdag 21 juli 2012

#28 Sketchy Challenge - Teddy Bea in the rain



Goedemorgen allemaal! / Good morning everybody!

Hoe is het nu met jullie? Het is met mij redelijk... Mijn kind is alleen al de hele week ziek en gisteren zelfs even naar het ziekenhuis geweest... Gelukkig hoefde ze niet te blijven voor vochtinname, maar ze is wel erg verzwakt.... Zo'n klein humpie en zo ziek... Je wilt het bijna overnemen die pijn...

Ik heb vorige week en die week daarvoor een cursus gevorderden en speciale technieken van Copic markers gedaan bij Lydia Boode in de winkel van Hobbyvision van Jenine Siemerink. Goh, ik heb daar echt veel geleerd zeg! Daarnaast was het ook supergezellig! Dus Jenine en Lydia: nogmaals bedankt voor deze superdagen! Ik heb gelijk op mijn kaart hierboven twee technieken uitgeprobeerd, namelijk de rechte plooien en de confettischaduw. Ik ben nog niet helemaal tevreden over de plooien, maar ik blijf oefenen hoor!

Deze Teddybea heb ik gemaakt voor de nieuwe uitdaging bij The Sketchy Challenge die vandaag start en deze keer is het Karen's sketch en hieronder zie je haar prachtige sketch.

There is a new challenge over at The Sketchy Challenge and this time it's Karen's turn and this is what she has made! Is it great or not?
Onze sponsor voor deze challenge is The Crafty Witch. De prijs die je deze challenge kunt winnen, is echt super! Kom gezellig even kijken bij The Sketchy Challenge wat ook de andere DT-leden hebben gemaakt n.a.v. deze prachtige sketch!

This week our sponser is The Crafty Witch. And our prize this week is awesome! Come and see The Sketchy Challenge what the other DT-members have made of this lovely sketch!

Gebruikte materialen/used materials:
Paper: Bazill cardstock, Authentique Design paper
Stamp: Teddybo digistamp
Dies/punches: Nestabilitie, Magnolia cloud en borderdie, Magnolia swirl, Whimsey stamp die corner
Embellies: flowers of WOC, ribbon, charm, pearls, parelpen transparant
Ink: Distress ink wheatered wood, copic markers. En weer een close-up,  maar dit keer twee, want op de eerste foto kun je duidelijk de regendruppeltjes zien die ik heb aangebracht op de paraplu:


Deelname challenges:
Addicted to Stamps Challenge - For someone special
Wild Orchid Challenge - Shabby Chic

Ik wens jullie nog een zonnig en fijn weekend!


28 opmerkingen:

  1. BELLISSIMA CARTA, MI PIACE TANTISSIMO L'ORSETTO

    CIAO DA ALE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje zeg !

    Beterschap met je kleintje.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een supermooi kaartje en wat een mooie kleuren chantal
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal wat is hij mooi geworden.
    Prachtig gekleurd ook.
    Heb de combi even overgenomen.
    Bedankt!!
    Ik mag hopen dat de paraplu nu voor de zon is, want hier breekt hij aardig door!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Chantal! En wat zielig dat je dochtertje zo ziek is. Ik hoop dat het wat beter gaat!
    O ja, en je plooitjes zijn heel goed hoor! Ik kan het niet, hihi.
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh wat verschrikkelijk als die kleintjes ziek zijn...gelukkig gaat het nu al wat beter dan.
    Leuk die cursus....ben dik aan de twijfel om ook eens eentje te volgen....maar dan vooral om Lydia en Diny eens te ontmoeten!
    Je kaartje is mooi geworden...leuk die confetti-schaduw....weer een ideetje bij!
    Veel liefs, Celia x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supergaaf kaartje zo lief !
    En beterschap met je dochtertje.

    Liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwww wat een schatje Chantal, schitterend die kleuren, toevallig heb ik van de week ook deze paper pad gekocht ,wat is die mooi he

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is gaaf Chantal!! Vind de plooien juist wel super geworden hoor!!!

    Vond ook erg gezellig met jullie, en ook ontzettend leerzaam :)

    Beterschap voor je dochter!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Chantal, Wens je veel beterschap en natuurlijk helemaal voor je dochtertje. Je kaart is weer een lieverd, ik vind hem prachtige ingekleurd. Ja zo'n cursus lijkt me super gaaf, maar is nooit bij mij in de buurt. Jammer. Heb het inkleuren mezelf aan moeten leren, wel door goed te kijken naar die prachtige voorbeelden die jullie maken. En de teksten die er bij staan goed te lezen. Ik wens je ondanks alles nog een heel prettig weekend.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super gaaf kaartje Chantal.
    Echt super lief.
    Heel veel beterschap voor Je Dochtertje.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap voor je dochtertje. Je kaartje is weer een toppertje, superleuk kleurencombi. Fijn weekend, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart is weer een echt plaatje Chantal, prachtige kleuren!
    En heel veel beterschap voor je zieke kleintje.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een beeld van een kaart Chantal en mooi ingekleurd het word wat met jou hahahah knap hoor en ik wens je heel veel beterschap met je dochtertje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart,leuke stempel,en zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,
    Allereerst hoop ik ,dat het met je dochter wat beter gaat .
    En leuk je kaart hoor!!!!
    Het zal best wel moeilijk zijn he,om plooien te maken.
    Maar deze vind ik hartstikke mooi hoor.mij lukt t (nog) niet.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje, heel mooi!!!
    Wat vervelend dat je meisje zo ziek is, ik hoop dat ze weer een beetje opknapt!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is weer helemaal super! Prachtig mooi.
    Wat ontzettend vervelend dat je dochter zo ziek is. Je voelt je dan zo machteloos. Ik wens jullie veel sterkte en beterschap toe!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat mooi gemaakt Chantal!
    beterschap met je kleintje.
    groet Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat heb je een geweldig lieve kaart gemaakt zeg

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Chantal, wat een hele mooie kaart heb je gemaakt en de rechte plooien super.!!! Ik doe het je niet na hoor.!! Fijne avond,lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk kaartje Chantal, ik vind de plooien prachtig! Beterschap met je kleintje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is weer prachtig chantal heel mooi van kleur
    En beterschap met de kleine gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart hoor! Gaaf dat de cursus leuk was (alhoewel ik altijd al vond dat je prachtig kon kleuren, hihi). Beterschap met je kindje!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A gorgeous card Chantal, the sweet bear is so beautiful colored!
    Have a nice week!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind het een plaatje van een kaart!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal