Followers

woensdag 11 januari 2012

Tilda with Koala


Hoi allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart! Wat ontzettend lief allemaal! Ik had al aangegeven dat ik ook nog een andere kaart had gemaakt, maar die kon ik nog even niet plaatsen totdat Gea haar kaart ontvangen had. Ondertussen heeft zij mijn kaartje gekregen. Deze kaart heb ik voor haar gemaakt omdat ze vandaag 50 jaar is geworden! Gea, van harte gefeliciteerd!

Met deze kaart doe ik graag mee aan de volgende challenges:
Club Crazy meiden - sketch januari
Magnoliacardschallenge - vintage card
Just Magnolia - anything goes with option new (my stamp is new!)
Addicted to stamps challnege - January blues (use blue)

Gebruikte materialen:
Papier: Bazzill cardstock, My minds Eye Paris & Co
Stempel: Tilda with Koala, Tekststempel weet ik merk niet van, Stempelglede
Stansen: Magnolia heartswirl
Overig: Lint, kant, Wild orchid craft bloemen/roosjes, parelpen
Inkt: distress inkt walnut stain en copic markers

Helaas ben ik mijn lijstje met kleurnummers van mijn stempel kwijt... Ik kan jullie dit keer dus geen kleurnummers geven.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie op mijn kaartje en kijk ernaar uit om ze allemaal weer stuk voor stuk te lezen.

Lieve groetjes en fijne dag!
Chantal

33 opmerkingen:

  1. Super leuk chantal, erg mooie kleuren! en een heel mooi ingekleurd afdrukje.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauwwwwwwieeee Chantal, dit is weer een echt kunstwerkje geworden, prachtig die kleurencombi van bruin met groen, past er perfect bij. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart weer Chantal, prachtige stempel heb je gebruikt. groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal, je had even 'gespiekt' bij mij ingestuurde wiebelkaart op clubs.nl bij 'scrap en stempel' en ik heb even doorgeklikt naar jou blog. Wat een super gave kaart zeg heb jij gemaakt! ECHT Mooi,

    Groetjes, Arianne
    http://ariannescrapkaarten.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal,
    Wat een schitterende kaart is het geworden. Prachtige kleuren en een hele leuke stempel!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,
    Wat is ie MOOI!!!!!
    Echt hartstikke mooi.
    Wat een leuke stempel he?
    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is absolutely stunning, Chantal! Beautiful design work and a magnificently colored Tilda!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Chantal,

    Heel mooi je blauw/bruine kaart, mooie kleurencombinatie. Zij is prachtig !

    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie weer leuk!
    En die stempel!!, wat is ie schattig!
    Ik vind het weer eens een toppertje.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje Chantal en die stempel wat een cutie ik vind je kaart een plaatje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwwww Chantal
    Ik ben verliefd.....Wat een mooi kaartje!!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is je kaartje weer super leuk geworden! Mooie kleuren combinaties, mooie details. Echt heel mooi. En bij deze wil ik ook Gea proficiat wensen met haar verjaardag vandaag.
    Groetjes Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal,
    och wat een mooie combi, bruin blauw. En wat een superstempel, zoooo lief. Die zou ik ook graag eens willen hebben!
    Heel mooi kaartje weer!
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tilda is mooi, natuurlijk, maar ik ben vooral onder de indruk van de kaart er rond; het lint, de kant,... Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Chantal

    O wat is ze weer prachtig en ook lief en je kleurcombi is ook weer zo mooi toppie komt vast door de stempel

    Fijne avond en groetjesss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig is je kaart Chantal, heel mooi van kleur ook!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is weer prachtig Chantal. Blauw met bruin vind ik een schitterende combi, en dat papier is natuurlijk ook heel mooi.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal geweldig meis!!!
    Zooooooo schattig ;-)

    Liefsssssssss,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super leuke kaart. bedankt voor het mee doen aan onze challenge.
    groetjes alice van http://www.magnoliacardschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een supermooie kaart met hele mooie kleuren, super weer
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Chantal, meid wat een prachtige gekleurde kaart.Zulke mooie kleuren combinatie. Toppie Chantal een hele fijne avond en lieve groetjes van Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Chantal, ik zal voor je duimen, vind het zo'n prachtig kaartje.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat weer een schitterende kaart Chantal, wauwie echt mooie kleuren en je stempel so sweet!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schatje is dit. Ik vind deze stempel al zo leuk en jij hebt er echt iets bijzonders van gemaakt. Prachtig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooohhhh die is supermooi zeg!!! Wat een ontzettend mooi papier, dat gaat zéker op mijn verlanglijstje!!! Wat leuk dat je meedoet bij ATSC, bedankt!!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schat van een kaart Chantal. Geweldig mooi.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hey chantal

    wat leuk om je weer terug te zien op onze challenge.
    en een super schattig kaartje zeg echt geweldig weer !!
    deze magnolia stempel staat bij mij ook nog op me lijstje om iets mee te maken.
    weer bedankt voor het meedoen.

    groetjes celine van www.magnoliacardschallenge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig stempeltje en prachtig papier!
    Kortom een mooi kaartje
    Groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ptachtig kaartje chantal
    liefs,ansxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk deze! En wat een leuke stempel ook!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw Chantal, wat een schitterend kaartje heb je ingestuurd voor de Magnolia Card challenges. Ik vind je kleuren weer prachtig en alles weer zo geweldig ingekleurd.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow,fantastic card!Lots of fab details.
    Thanks for joining us at ATSC!
    Dodici
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal