Followers

dinsdag 4 oktober 2011

Halloween Tilda - Happy birthday!


Hoi allemaal,

Dank jullie wel allemaal weer voor jullie hartverwarmende en lieve woorden op mijn vorige kaart. En welkom aan alle nieuwe volgers! Ook wil ik jullie graag vertellen dat ik bij de club Magnoliaclub de wedstrijd augustus/september gewonnen heb en vandaag een prachtige Magnolia (achtergrond)stempel in mijn brievenbus is gevallen! Dank jullie wel dames van de club Magnoliaclub! Ik ben er heel blij mee! Ik zal er snel een kaart mee maken!

Dan nu naar mijn kaartje. Het is op en top herft in challenge-blogland en ik heb daarom ook weer een Halloween/herfstkaart gemaakt met een stempel die ik vorige week met mijn hobbymaatje in Heerhugowaard gekocht heb. Ik heb daar een geweldig hobbywinkeltje ontdekt met heel veel Magnolia! Ik kon het toch niet laten om deze te kopen. Vinden jullie haar ook niet schattig?

Ik doe graag mee aan de volgende challenges met deze kaart:
Just Hanna & Friends challenge - challenge 113 sketch by Kiki
Stamp with fun - challenge 131 Halloween
Magnolia-Licious Challenge blog - Inspirationchallenge
It's a Magnolia Challenge blog - challenge 16 Herfst + Magnolia stempel
Simply Magnolia challenge blog - Autumn colours
Club Magnoliaclub - Wedstrijd Halloweenkaartje
Duymelot Design team challenge - Herfst, vierkante kaart & Magnoliastempel
Scrap & More challenge - Herfst + iets op de kaart wat te koop is bij Scrap & More
The Dutch Magnolia Chickies Challenge blog - challenge thema herfst

Mijn gebruikte materialen zijn: Colourcore cardstock, Designblokje gekocht bij Action & Kruidvat, Martha Stewart pons doily lace, Nellie snellen pons blaadjes, Wild Orchid craft roosjes, hoekje, Magnolia stempel Halloween, tekststempel Magnolia, distress inkt vintage photo, antique linnen, viva decore swirl, Cheery Lynn doily, lint, brad, Parelpen oranje, copic markers en voor de nummers heb ik zoals altijd weer een close-up voor jullie.


Een hele fijne avond nog allemaal en tot de volgende keer weer!

Lieve groetjes, Chantal

26 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kaartje! Mooie herfstkleurtjes. Succes met de challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Chantal!!! Zeer toepasselijke kleuren. Je vorige kaartje is ook helemaal geweldig!!! Erg leuke details...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beaty van een kaart en zulke mooie kleuren echt herfst vind hem helemaal leuk

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooi kaart weer Chantal.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zeer leuke kaart hoor chantal
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Chantal!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje, erg mooie kleuren. Helemaal herfst.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart chantal
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje!!! Écht herfst!!
    Was dat soms bij Pauline's hobbyparadijs???? Wat een mooi winkeltje is dat hè!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Awww, so cute ♥♥

    Gorgeous colors and I just love this image :o)

    Thanks for joining us at Hanna & Friends this week!

    Hugs,
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awwww, this is fantastic! Such a cute Tilda and perfect colouring! Great take on the sketch, too!

    Thanks so much for joining us at Hanna & Friends.

    Hugs, Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super gaaf en mooi kaartje Chantal
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige herfstkaart heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw superlief kaartje heb je gemaakt Chantal, leuk dat je meedoet met de challenge van Duymelot!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke herfstkaart Chantal, erg mooi afgewerkt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende herfstkaart heb je gemaakt! Lief magnoliaatje en erg leuk dat je meedoet met de challenge van Scrap&More.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Probeer t nog maar n keer !!!!!!

    Hoi Chantal, wat een prachtig herfst kaartje.
    Met echt mooie kleuren.
    Ja,dat is een leuke winkel he,in heerhugowaard.
    Ik kom er ook wel eens,ik heb daar ook een vriendin wonen.
    Groeten WIL

    ps ik wordt er steeds uitgegooid bij de reaktie s

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een schitterend kaartje Chantal, als je daar geen herfstgevoel van krijgt, dan weet ik het ook niet meer. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi Chantal

    Prchtige kaart heb je gemaakt en wat is tilda mooi ingekleurd zeg.

    bedankt voor je deelname aan DMCC

    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hooi Chantal,
    Wat een mooi kaartje weer! Mijn man heeft int.IE9 geïnstalleerd en cookies op geruimd en automatisch aangemeld blijven uitgezet. Ik hoop dat deze reactie nu wel aankomt.
    En ja ik ben nog steeds volger van je blog!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart. Leuk dat je mee doet aan de challenge van DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart heb je gemaakt. Dank je wel voor je bijdrage aan IAMC. Groeten van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie kaart heb je weer gemaakt Chantal, leuk dat je weer meedoet met de challenge van Simply Magnolia! Succes bij de andere challenges.
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart ,mooie kleuren
    bedankt voor je deelname aan DMMC
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is deze mooi van kleur! Prachtig zeg!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal