Followers

maandag 15 augustus 2011

It's your wedding day!


Hoi allemaal,

Welkom aan alle nieuwe volgers en uiteraard ook weer hoi aan alle trouwe en lieve volgers van mijn blog.

Jullie zullen wel denken: dat is even terug dat Chantal een kaartje postte terwijl wij wel haar blog naar de laatste kaart in de gaten moesten houden voor iets mooies... Nou er is ook veel gebeurd de afgelopen week, waardoor ik vertraging opliep met deze kaart...

Ik heb dinsdag de uitslag gekregen van allerlei testen. Ik heb de voorlopige diagnose van de autistische spectrum ontwikkelingsstoornis Asperger gekregen... Mijn wereld stortte dus even helemaal in. Het gaat al een tijdje niet zo goed met mij en het is een terugkerende cyclus, waardoor de artsen en psychologen nu verder zijn gaan zoeken. Aan de ene kant ben ik blij dat er iets uitgekomen is, maar aan de andere kant: ik heb het, maar raak het ook niet meer kwijt... Ik heb dus even wat moeite met alles wat er nu gebeurt met mij. Ik was daarnaast erg druk met de verbouwing en had voor het eerst dus sinds een week even geen puf om aan een kaartje te werken. Ik kon mij er even niet toe zetten... Dit zelfde geldt voor reageren op jullie prachtige creaties. Sorry daarvoor, maar hopelijk komt de zin en puf weer bij mij terug. Weet dat ik altijd nog aan jullie denk en dat deze hobby en vooral ook altijd jullie lieve reacties mij absoluut kracht geeft!

Gisteren ben ik wel met mijn vriendin naar de beurs in Den Bosch geweest en oh oh oh wat heb ik veel gekocht zeg! Ik ben echt blut, maar heb weer een groot aantal copics, stempels, designpapier en stansen gekocht. Vooral nu mij ook geconcentreerd op mannen, dus hopelijk kan ik jullie daar binnenkort wat meer van laten zien.

Label van de kaart

Kaart totaal

Nu naar mijn kaart (want ik ben er wel trots op!) Het is een criss-crosskaart die ik altijd leuk vind om te maken. Dit keer is het een kaartje voor een collega die binnenkort gaat trouwen. Met deze kaart wil ik graag (op de valreep) nog meedoen aan vier challenges:
1. Magnolia Mania challenge 20 - special card (I made a criss-cross card)
2. It's a Magnolia Challenge 12 - Maak een kaart met hartjes en een magnolia stempel
3. Club Cards & Scraps - challenge augustus: tenminste 3 bloemen en een lintje
4. Girlscardworld challenge blog - foto-inspiratie met kleuren

Gebruikte materialen: copic markers (helaas geen nr's genoteerd), Bazzill Cardstock, Maja Designpapier, Magnolia stempels, tekststempel Marianne Design, Kant, lint, Wild Orchid craft rozen en bloemen, pin, pearlpen, Nellie snellen stans hart, distress inkt vintage photo, bedeltje, plakparels

Tot de volgende keer weer, maar kan jullie helaas niet beloven wanneer dit is...

Liefs, Chantal

26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Chantal echt een plaatje .
    Wat naar meis dat je zo een uitslag hebt gekregen ik wens je heel veel sterkte en denk aan je .

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuk kaartje daar zit wel wat werk in.
    Veel sterkte met alles, maar fijn dat je weer terug bent is de blogwerled!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een supermooie kaart gemaakt Chantal.
    Veel sterkte met alles, en vergeet niet morgen is er altijd weer een dag!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeeel mooi kaartje Chantal. En heel veel sterkte. Neem de tijd om alles even een plekje te geven.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Chantal echt een plaatje .
    idd je wereld stort even in als je uit slag hoord
    mijn zoontje van 7 jaar autistische spectrum ontwikkelingsstoornis Pdd nos en verschijhnelijk
    heeft nog iets dat horen we over paar weken ,maar neem de tijd om het plekje te geven meis

    liefs & groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte Chantal, maak je niet druk om dat je nu wat minder kan maken of geen reacties achter kan laten, gewoon aan jezelf denken! Deze kaart is in ieder geval prachtig!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een moii kaartje.verder wens ik je veel sterkte en denk aan je.
    groetjes annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alles op zijn tijd.... en neem die tijd!! Heel veel sterkte gewenst.
    Je kaart is zoals altijd weer een juweeltje.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maak even pas op de plaats en denk even aan jezelf, tot je alles op een rijtje hebt staan.
    Niets moet, alles mag.... Dus alleen de leuke dingen!! Veel sterkte gewenst!!
    Het is een prachtig kaartje geworden. Het kersverse paar zal dit beamen...

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwwwww Chantal
    wat een geweldig mooi kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig kaartje Chantal!!!
    en heel veel sterkte gewenst!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Chantal. Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's a Magnolia Challenge. En neem de tijd voor jezelf, dat is veel belangrijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Chantal, denk vooral aan je zelf en freubel en blog als je daar de fut voor hebt. Zet voor jezelf alles even rustig op een rijtje en neem de tijd die je daarvoor nodig hebt.
    De kaart die je nu gemaakt heb is prachtig.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een prachtige kaart, ben ook volger geworden!!
    Wens je heel veel sterkte!
    Groejes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Chantal.
    Verder wens ik je veel sterkte.

    Groetjes ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schitterend kaatrje weer chantal
    erg mooi gemaakt
    heel veel sterkte met alles;)
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi,

    wat een prachtig kaartje!!!
    Ik wens je veel sterkte met alles .. hou je taai!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart weer Chantal. Leuk dat je meedoet aan de challenge van IAMC, veel succes.
    Snap best dat je met een dergelijke diagnose niet zo'n zin in freubelen hebt, geeft niks hoor, neem even de tijd voor jezelf om alles op een rijtje te zetten. Sterkte.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi kaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi chantal wat heb je dat mooi gemaakt zeg heel mooi!!! nou lekker toch kan je weer met je nieuwe spullen aan de gang ik kan niet wachten tot november xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. super mooi gemaakt

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Chantal,
    Zoals altijd weer een prachtige kaart die je gemaakt hebt.Ik wens je heel veel sterkte.En moed houden meid,laat je niet kisten,alles even laten bezinken en dan weer langzaam alles opbouwen.Die leuke hobby geeft ook veel afleiding.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super mooi kaartje en zo leuk!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jeetje meid! Dan staat je wereld wel even op zijn kop. Aan de ene kant ben je blij dat je weet wat je hebt en aan de andere kant moet je een verwerkingsproces in. Erg moeilijk en ik wens je daar heel veel sterkte bij!

    Je kaartje is werkelijk weer fantastisch! Heel erg mooi!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O, prachtige criscroskaart, als ik het goed heb genoteerd, ik kijk mijn ogen uit en wat kun je goed inkleuren. Puf wat een nieuws, wens je alle kracht toe om er mee om te kunnen gaan.
    Bedankt voor je bijdrage aan Girlscardsworld.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal