Followers

woensdag 27 juli 2011

Made with all my love...


Hoi allemaal,

Allereerst bedankt iedereen voor jullie hulp over de stiksteekjes en leuk dat iedereen zo enthousiast is over mijn surprisecandy! Heb je je nog niet aangemeld hiervoor: doe dat dan zeker, want de candy wordt echt super! Ik hoor jammer genoeg ook van sommige dames dat zij mijn blog niet kunnen bereiken of een bericht kunnen achterlaten. Ik weet (tot nu toe) helaas nog steeds het juiste antwoord hierop niet.

Ik heb vandaag bij een van mijn favoriete hobbywinkels in Alkmaar voor ongeveer 120 euro gratis gewinkeld. Nou, ik kan je vertellen: dat is heeeeeeel gaaf! Ik mocht op basis van mijn totaalbedrag aan bonnen aan een rad draaien en dat percentage van je totaalbedrag mocht je dus gratis van winkelen. Ik heb dus fijn nieuwe spulletjes ingeslagen hi hi hi.

Gisteren ben ik gezellig bij een hobbymaatje thuis geweest die bij mij in de buurt woont. Het was supergezellig en wij hebben samen de copics helemaal doorgenomen en natuurlijk met elkaar gekeken naar de stempels die wij van elkaar wellicht konden gebruiken. Deze kaart is dus ook met een stempel die ik van Marga heb gekregen om te stempelen. Bedankt Marga!

Met deze kaart doe ik graag mee aan een aantal challenges:
1. Pink {INK} sketch challenge 2 - Kellie's sketch
2. Just Magnolia challenge - week 116 What's cooking
3. Addicted to stamps challenge - challenge nr. 9 cupcakes

Gebruikte materialen:
Bazzill cardstock, Maja design paper Live in the country, Tilda with cupcake stempel, Tekststempel Nicole Verkooijen, Wild Orchid craft bloemen & roosjes, Cheery Lynn swirl, Crealies blaadjes, lint, pearlpen, copic markers. Ik heb de volgende nummers gebruikt:
Huid: E53,51,50, E93
Haar en schoenen: E35,33,31
Jurk: B37,34,32, YG95,93,91
Sokken & vleugels: W3, 1, 00
Cupcake: R85, 83, 81, E57, 55, W00
Pollepel: E55,53,51

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en nogmaals dank voor alle reacties. Ik lees ze altijd heel erg graag!

Liefs, Chantal

13 opmerkingen:

  1. This is very pretty! I love all the blues!
    So glad you joined us at Pink Ink this week!
    Cheers
    Cheri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal,

    Ik hoop dat het nu lukt een berichtje plaatsen.
    Wat heb je de laatste tijd weer schitterend leuke en mooie kaarten gemaakt!!

    liefs en groetjes, Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart heb je gemaakt! Dat is nog eens leuk winkelen zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk Chantal! En handig he, elkaars stempels lenen, ik heb gisteren ook weer een ruil gedaan ;-)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bofkont, dat is nog eens een leuk bedrag om te besteden zeg! Je kaartje is heel erg mooi geworden.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje! Mooi dat blauw. Dat is nog een leuk winkelen als het gratis is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een boffer ben je heerlijk zo winkelen en je kaartje is wer zo mooi een snoeppie meis

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi,

    wat een geweldig mooi kaartje weer!!!!
    Zo zeg, dat is leuk shoppen!!! Welke winkel is dat in Alkmaar?? Kan ik daar ook eens gaan kijken, woon immers daar ook dichtbij in de buurt!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card and great colorcombo. Thanks for joining us at ATSC.

    Hugs Nadell

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card I love this Tilda, thanks for playing along at ATS challenge
    Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi sweetie, this is gorgeous, love the colours that you have used, thanks for joining us this week at Just Magnolia/Hanglar & Stanglar, big hugs love Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterende kaart chantal
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh such a sweet card!

    Thanks for joining us at ATSC.

    Hugs, Tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal