Followers

zondag 15 mei 2011

Wat een geluk!



Hallo lieve bloggers,

Ik heb weer een kaartje gemaakt en ik heb dit keer geprobeerd om challenges te combineren en tegelijkertijd gekeken naar gelegenheden waarvoor ik nog een kaartje moest maken. Ik kan je zeggen: je moet soms best even nadenken om zoveel mogelijk te kunnen combineren, maar ook een mooie kaart te maken.

Met deze kaart doe ik mee aan de onderstaande challenges:
Just magnolia - challenge Make it lacy
Dutch Magnolia Lovers - sketch gebruikt + magnolia stempel
The Ribbon girls - challenge 8 Pinks & Lilacs

Gebruikte materialen:
Bazill cardstock wit en lila
Maja design papier
Magnolia stempel brother & sister
Ingekleurd met copic markers
Martha Stewart pons
Marianne design stempel
Viva decor Stempel
Creatable swirl
Kant en organza wit lint
Nellie snellen blaadjes pons
Roosjes, brad, spacer, plaksteentjes, meeldraadjes

Ik ben weer benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Liefs en fijne avond,
Chantal

8 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een lief en romantisch kaartje, Chantal! Ik vind het ponsrandje en de kleur heel mooi.
    Bedankt dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal , wat een lief kaartje !! Tilda en Edwin zien er prachtig ingekleurd uit. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je kaart weer Chantal!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow... zeg dat wel "wat een geluk".... wat is het toch een schattig paartje Edwin+Tilda.
    Absoluut 1 van mijn favoriete stempels...ik denk dat ik hem ook maar weer eens ga opzoeken (= stempelen natuurlijk... hi hi).
    Superleuk dat je meedoet aan onze DML-Challenge.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Wat een leuk kaartje !!!!!
    En prachtig ingekleurd,een mooi geheel.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje en heelijke kleurtjes heb je gebruikt.
    Bedankt voor je deelname aan DML.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie romantische sfeer
    heb je je kaart gegeven !

    Gezellig dat je meedoet met de DML
    challenge !
    Groetjes Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Chantal - beautiful card, love the embellishments, they are very pretty. Thanks for joining in with the Ribbon Girl challenge, Mary G x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal